پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 اسفند 1399 ساعت 08:12:: شناسه خبر: 94778

آغاز اجرای طرح تشدید بازرسی از بازار کهگیلویه تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

رئیس اداره صمت کهگیلویه گفت: طرح گشت نوروزی از ۱۵ بهمن آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.

صدای جنوب:

احمد حکیم با اشاره به آغاز اجرای طرح تشدید بازرسی از بازار اظهار داشت: طرح گشت نوروزی از ۱۵ بهمن آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.

رئیس اداره صمت کهگیلویه گفت: در این طرح بازرسان به صورت ویژه در دو شیف صبح و عصر بر صنوف نظارت داشته و با تخلفات بازار برخورد قاطع و بازدانده دارند.

حکیم هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از گران فروشی و افزایش قیمت‌ها و همچنین تعادل بخشی به بازار در آستانه نوروز بیان کرد و افزود: از ابتدای شروع این طرح تاکنون بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از اصناف در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده انجام شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۶۴ واحد صنفی متخلف در بازار‌های هر سه شهرستان با ۹۴ نوع تخلف شناسایی و جریمه شدند.

وی با بیان اینکه واحد‌های صنفی متخلف به ۳۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند ادامه داد: عمده تخلفات این واحد‌ها، گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت بر روی کالا، فروش کالای تاریخ مصرف گذشته و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا بوده است.

رئیس اداره صمت کهگیلویه به طرح تنظیم بازار هم اشاره کرد و گفت: در این طرح که به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها و همچنین تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم  از ابتدای دیماه آغاز شده، تا کنون ۱۵۰ تن روغن، ۷۴ تن شکر، ۹۱ تن برنج و ۳۴ تن قند تامین و در ۴۸  مرکز بین مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده توزیع شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت