پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 اسفند 1399 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 94940

گزارش آخرین  جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه در این جلسه بار دیگر به مدیران کل هشدار داد و گفت: هیچ دلیلی ندارد که مدیری به شهرستان بیاید و فرماندار در جریان نباشد؛ مدیر کل داریم که حالا به دلایل سیاسی یا مدیریتی دو سال است به این شهرستان نیامد واقعا چرا؟؛ برخی از مدیران هیچ تحرکی ندارند و مدیران شهرستانی نیز باید قدر خود را بدانند.

صدای جنوب:

آخرین  جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب، فرماندار کهگیلویه در این جلسه بار دیگر به مدیران کل هشدار داد و گفت: هیچ دلیلی ندارد که مدیری به شهرستان بیاید و فرماندار در جریان نباشد؛ مدیر کل داریم که حالا به دلایل سیاسی یا مدیریتی دو سال است به این شهرستان نیامد واقعا چرا؟؛ برخی از مدیران هیچ تحرکی ندارند و مدیران شهرستانی نیز باید قدر خود را بدانند.

دارا کریمی نژاد گفت: برخی می گویند که ما باید از استان و استان از تهران الگو برداری کنند اما من می گویم که چرا ما نشویم یک الگو برای دیگران؟ برخی از مدیران ما از مدیران کل “مدیرکل تر” هستند اما چرا برای هر کاری باید واژه های نمی شود و نمی توانیم و تا با استان هماهنگ کنیم را بر زبان می آورند؟
وی گفت: در مدیریت من واژه های نمی شود، نمی تواند، تا بیینیم جایی ندارد، فرماندار کهگیلویه یکی دیگر از ویژگی های مدیریتی خود را آزادی برای رسانه ها عنوان کرد و تاکید داشت: تا من فرماندار هستم از هیچ رسانه ای شکایت نمی کنم و تا می توانید هم از من انتقاد کنید و هم پیشنهاد دهید.

فرماندار در بخش دیگری از اظهارات خود خطاب به مدیران گفت: در انتخابات همه باید پای کار باشند و وقتی حتی برای یک چاپگر با اداره شما تماس گرفته می شود بلافاصله امکانات خود را برای برگزاری سالم انتخابات در اختیار مسئولان قرار دهید.

کریمی نژاد با پای کار بودن سپاه، دادستانی و نیروی انتظامی در انتخابات گفت: با وجود تلاش همه این مسئولان اما این فرمانداری هست که باید پاسخگو باشد بنابراین مدیران خود را مسئول بدانند و همه بدانند که برای برگزاری سالم انتخابابات هر برگ رای برابر با خون یک شهید برای ما ارزشمند هست و تلاش می کنیم تا حق کسی خورده نشود.

کریمی نژاد که از روز انتصاب خود همواره تشرهایی به مدیران کل زده امروز از برخی از مدیران کل ضعیف رونمایی کرده و البته یک مدیر شهرستانی را نیز شایسته تقدیر دانست.
وی گفت: از تلاش های آویزش رییس منابع طبیعی که واقعا پای کار است و دغدغه دارد تشکر می کنم اما اگر مدیران دیگری از جمله بهزیستی چه در استان چه در شهرستان بیشتر پای کار بودند بخشی از آسیب های اجتماعی کمتر می شد.( مساله ای که محسوس است و حتی در جلساتی که آسیب های اجتماعی یک پای ثابت آن است از مدیر بهزیستی حتی در حد یک گزارش عملکرد ساده نیز خبری نمی شود).

وی از راهداری، جهاد کشاورزی و امور عشایری با بنیاد علوی  همکاری کنند.

وی در واکنش به واگذاری بناهای تاریخی بلادشاپور به بخش خصوصی با بیان اینکه این خبر را هنگامی که در گچساران در جلسه بودم از رسانه‌ای خواندم، گفت: مدیرکل میراث فرهنگی در خصوص نحوه واگذاری این ابنیه شفاف‌سازی کند.

کریمی‌نژاد با بیان اینکه ما دوست داریم بلادشاپور آباد شود اما از تفاهم نامه‌ای که بنده در جریان نیستم، می‌ترسم، افزود: اگراین واگذاری عالمانه و در راستای هنر است و دوستان تأیید می‌کنند فتبارک الله و اگر نیست باید اعلام جرم و پیگیری شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت