پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 فروردین 1400 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 95776

انتقاد رئیس شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه از اجرایی نشدن تصمیمات ستاد مقابله با کرونا

محمدطاهر طیب‌زادگان با بیان اینکه هر بار در ستاد مقابله با کرونا تصمیم‌هایی اتخاذ می‌شود، افزود: اما اجرایی نشدن صحبت‌ها ارزش خود را از دست داده و مشکلی را حل نخواهد کرد.

صدای جنوب:

بیست و پنجمین نشست ستاد مقابله با کرونا امروز در حالی برگزار شد که سخنگوی این ستاد از کارایی این ستاد قطع امید کرده و می‌گوید صحبت از آمار و ارقام دیگر کارساز نیست.

محمدطاهر طیب‌زادگان با بیان اینکه هر بار در ستاد مقابله با کرونا تصمیم‌هایی اتخاذ می‌شود، افزود: اما اجرایی نشدن صحبت‌ها ارزش خود را از دست داده و مشکلی را حل نخواهد کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: تا زمانی که بازخورد رفتار ما مسؤولان باعث می‌شود مردم ما را جدی نگیرند صحبت از رشد فزاینده کرونا اهمیتی ندارد.

 

وی گفت: تعداد موارد بستری شهرستان روزانه به ۱۷ مورد رسیده این در حالی است که از ابتدای شیوع آمار روزانه سه تا چهار نفر بوده است.

سخنگوی ستاد کرونای کهگیلویه افزود: در حیطه روانشناسی اجتماعی هیچ وقت کاری انجام نشده است رفتار مردم، بی‌تفاوتی نسبت به موج‌های جدید و مقابله با محدودیت‌ها نیاز به آسیب‌شناسی دارد.

وی با اشاره به اینکه مراکز مشاوره ازدواج تعطیل شده اما ازدواج‌ها بدون طی مراحل قانونی رونق گرفته است،گفت: از فعالیت تالارها جلوگیری شد اما در مجاورت تالارها و در دشت و صحرا عروسی برگزار می‌شود و در همین عروسی‌ها اگر مواردی مبتلا شوند اوج پرخاشگری را با کادر درمان دارند و ما را مقصر می‌دانند.

 

طیب‌زادگان با اشاره به افزایش حجم نمونه‌ها گفت: احتمالا جوابدهی با یک هفته تأخیر دور از انتظار نیست.

این مسؤول با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبه‌های مقابله با کرونا تصریح کرد: در نشست آخر سال ۱۳۹۹ مصوب شد ورودی‌ها مسدود و از ورود مسافر غیر بومی جلوگیری شود اما سؤوال اینجاست چه اقدامات موثری در ورودیها انجام دادیم و چند خودروی پلاک غیر بومی برگشت داده شد؟

وی ادامه داد: احساس می‌کنیم در مقابل موج شدید بیماری گیر افتادیم و روز به روز تبعات سنگین‌تر می شود، اگر وضعیت به شدت پاییز باشد بیمارستان جوابگو نیست.

طیب‌زادگان رنگ‌بندی را ملاک مناسبی برای اعمال محدودیت‌ها ندانست و گفت: لازم است متناسب با شرایط شهرستان تصمیم بگیریم.

وی با بیان اینکه حرفی برای گفتن باقی نمانده و هر آنچه لازم بود مصوب شد اما در اجرا همچنان مشکل داریم، افزود: در صورتی که به این شکل پیش برویم فاجعه تمام عیار در انتظار است اگر وارد موج جدید شدیم کنترل‌ها بی اثر خواهد شد.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت