پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 فروردین 1400 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 96106

مرحله نهم رزمایش کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران

تاکنون ۹ مرحله کمک های مومنانه بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران به تعداد ۱۳هزارو ۹۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است

صدای جنوب؛

مرحله نهم رزمایش کمک‌های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران با هدف حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا، با توزیع ۵۵۰ بسته حمایتی آغاز شد.
سعادت الله عزیزی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این آیین گفت: در راستای طرح شهید سلیمانی امروز هم به طور رسمی شاهد مرحله نهم از رزمایش کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران هستیم که با توزیع ۵۵۰ بسته معیشتی دیگر در این شهرستان کلید خورد.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان سال ۹۹ مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، تاکنون ۱۳ هزار و۹۵۰ بسته معیشتی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا توزیع شده است.
عزیزی درادامه تصریح کرد:این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن،گوشت، مرغ، شکر،رب گوجه،ماکارونی،خرما و حبوبات به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است که انشاءالله در مراحل بعدی نیزتمامی نیازمندان و جامعه هدف شناسایی شده شهرستان تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار خواهند گرفت.
رهبر انقلاب اسلامی در پیام نیمه شعبان سال گذشته مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا، تاکید کردند و در همین راستا طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان این شهرستان با محوریت سپاه ناحیه گچساران از نیمه شعبان ۹۹ در این شهرستان کلید خورد و همچنان ادامه دارد.
بر این اساس، تاکنون ۹ مرحله کمک های مومنانه بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران به تعداد ۱۳هزارو ۹۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت