پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 فروردین 1400 ساعت 18:01:: شناسه خبر: 96682

آیین تجلیل از کارکنان آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت برگزار شد

در مراسمی از کارکنان آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی (ره) تجلیل شد.

صدای جنوب:

به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگداشت حکیم اسماعیل جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی از پرسنل آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ به مناسبت فرا رسیدن سی ام فروردین روز بزرگداشت حکیم اسماعیل جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی، دکتر محمد طاهر طیب زادگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به همراه مدیر داخلی و مدیر پرستاری بیمارستان با حضور در بخش آزمایشگاه بیمارستان از زحمات و تلاشهای ارزنده پرسنل این واحد تقدیر و تشکر کردند.
دکتر محمد طاهر طیب زادگان در این آیین تجلیل گفت: روز بزرگداشت حکیم اسماعیل جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی را به همه اعضای خانواده بزرگ علوم آزمایشگاه مخصوصاً همکاران حاذق، توانمند، دلسوز و پرتلاش آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی(ره)که در این بحران همه‌گیری کرونا در مواجهه، مقابله و در خط مقدم نبرد با ویروس کووید ۱۹ جانفشانی و گذشت می کنند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.
وی در ادامه تصریح کرد: تلاش های بی وقفه، مستمر و شبانه‌روزی در مسیر پیشگیری، کنترل و درمان همه بیماران، خصوصاً بیماران مبتلا به کوئید ۱۹ حماسه ای ماندگار خلق، که با این کار بزرگ، نام نیک این عزیزان به عنوان جلودار خط نبرد با دشمن سلامتی انسان جاودانه و مانا گردید.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در پایان از زحمات ارزشمند پرسنل آزمایشگاه بیمارستان در طول این ایام بحرانی کرونا تقدیر و تشکر نمود و برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.
در ادامه با اهداء لوح سپاس و شاخه گل از پرسنل این واحد بیمارستان تجلیل به عمل آمد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت