پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 فروردین 1395 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 974

خبرخوش مدیرفرودگاه یاسوج برای مردم جنوب کشور:

پروازمستقیم به مشهد وعتبات عالیات ازطریق فرودگاه یاسوج درسال۹۵

وی برقراری دو پرواز عصر گاهی و دو مسیر پروازی جدید یاسوج – مشهد و یاسوج به عتبات عالیات را از دیگر برنامه ها و اولویت های اصلی فرودگاه یاسوج در سال ۹۵ ذکرد کرد.

به گزارش صدای جنوب  مدیر فرودگاه یاسوج درنشستی باخبرنگاران  گفت: با پیگیری های صورت گرفته شمار پروازهای رفت و برگشت از فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به تهران از فروردین ماه امسال به هفت پرواز در هفته افزایش یافت.

علی محسنیان افزود: پروازهای رفت و برگشت یاسوج به تهران در فرودگاه یاسوج تاکنون شش روز در طول هفته بود و همه روزه به جز پنجشنبه صورت می گرفت .

وی اظهار کرد: ساعت پرواز تهران به یاسوج همه روزه ساعت ۵ و ۴۰ دقیقه صبح و ساعت برگشت پرواز یاسوج به تهران نیز هشت صبح انجام می شود.

این مسئول با بیان اینکه تا قبل از دولت تدبیر و امید پروازهای این فرودگاه تنها دو روز در هفته بود و این امر نگرانی شهروندان را در پی داشت  گفت : از نیمه دوم آبان سال ۹۳ و با پیگیری استاندار و متولیان امر شمار پروازهای فرودگاه یاسوج از دو روز به شش روز در هفته افزایش یافت.

محسنیان از شهروندان استان کهگیلویه وبویراحمد و نیز دستگاه های اجرایی خواست با انتخاب پروازهای فرودگاه یاسوج به رونق هرچه بیشتر فعالیت این فرودگاه کمک کنند.

وی برقراری دو پرواز عصر گاهی و دو مسیر پروازی جدید یاسوج – مشهد و یاسوج به عتبات عالیات را از دیگر برنامه ها و اولویت های اصلی فرودگاه یاسوج در سال ۹۵ ذکرد کرد.

عملیات اجرایی فرودگاه یاسوج که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳ به استان بود در همین سال آغاز و در سال ۷۹ نیز به بهره برداری رسید.

محسنیان با اشاره به اجرای طرح تطویل باند فرودگاه یاسوج و توسعه خطوط پروازی برای نشست و برخاست هواپیمای نیمه سنگین در باند فرودگاه ،گفت: در صورت تامین اعتبار این طرح نیز نیمه اول امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به موانع پروازی فرودگاه یاسوج نیز گفت: یکی از این موانع که دکل های روشنایی ورزشگاه تازه تاسیس ۱۵ هزار نفری یاسوج بود با اطلاع رسانی و شفاف سازی رسانه ها و همکاری مسئولان اجرایی استان مرتفع شد.

وی افزود: یکی دیگر از موانع پروازی فرودگاه یاسوج نیز زندان مرکزی است که با پیگیری ها و قول مساعد مسئولان اجرایی در سطح ملی و استانی قرار شد این مانع نیز با جابه جایی زندان در آینده نزدیک برطرف شود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت