پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 آذر 1395 ساعت 12:09:: شناسه خبر: 9748

رئیس سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد:

استخدام‌های بی‌ضابطه به این صورتی که در رسانه‌ها بیان شده را تایید نمی‌کنیم

تقوی با اشاره به اینکه این موضوع به دقت توسط بازرسی استان بررسی می‌شود، افزود: اگر مورد تخلفی باشد وظیفه ما گزارش به مراجع ذیل صلاح است

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد،صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به استخدام‌های بی‌ضابطه در برخی ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در جلسه روز گذشته که در استانداری استان برگزار شد قرار شد این موضوع را به دقت بررسی کنیم.

به گزارش صدای جنوب،سید مهدی تقوی در پاسخ به اینکه آیا خبرهای منتشر شده در رسانه‌های استان در خصوص استخدام‌های بی‌ضابطه و فله‌ای را تایید می‌کنید یا خیر گفت: کلیاتی که در رسانه‌ها است را ما به هیچ وجه اصلش را تایید نمی‌کنیم.

تقوی در پاسخ به این سوال که جذب و استخدام بی‌ضابطه در برخی ادارات تا حدودی تایید شده گفت: استخدام‌های بی‌ضابطه به این صورتی که در رسانه‌ها بیان شده را تایید نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این موضوع به دقت توسط بازرسی استان بررسی می‌شود، افزود: اگر مورد تخلفی باشد وظیفه ما گزارش به مراجع ذیل صلاح است.

تقوی با اشاره به اینکه مدت ۵ سال است هیچ‌گونه استخدامی نداشتیم، در پاسخ به اینکه حتی اگر بیمه برای یک شخص واریز شود، بعد از چند سالی استخدام می‌شود، گفت: اگر شخصی از طرف یک شرکت خصوصی وارد شود، تا شرکت دولتی زمین تا آسمان فرق دارد.فارس

نظرات

  1. انصاف گفت:

    جناب دکتر گوهرگانی لطفا شما هم بازرس اومد و رفت چرندیات معاونت هم باور نکرد دیگه لطفا ب فکر این ناظرا باش

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت