پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 اردیبهشت 1400 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 97804

۲ خبر از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت/تجلیل از کارگران و ماماهای برتر بیمارستان

با اهداء لوح سپاس و گل از زحمات کارکنان مامایی نمونه شهرستانی کهگیلویه تجلیل شد.

صدای جنوب:

بمناسبت بزرگداشت روزجهانی کار و کارگر با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و مسئولین بیمارستان از کارگران نمونه این مرکز درمانی تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره)د دهدشت؛ دکتر محمد طاهر طیب زادگان در خصوص روز جهانی کار و کارگر گفت : روز کارگر فرصت مناسبی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزشمند جامعه کارگری و فعالان این عرصه، به خصوص کارکنان خدوم و زحمتکش بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت که حتی در این برهه حساس و شرایط دشوار بحران فراگیر کرونا لحظه‌ای از انجام وظایف خود کوتاهی نکردند و دوشادوش سایر مدافعان سلامت، در خط اول جبهه نبرد با کرونا جلوه دیگری از فداکاری و مهربانی را به منصه ظهور گذاشتند.


وی در ادامه تصریح کرد: قدردان تلاش شبانه روزی شما هستم و روز کارگر را به تمامی کارگران باعزت این سرزمین به خصوص همکاران عزیزم در مجموعه بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تبریک و شادباش عرض می کنم و از خداوند متعال برای یکایک شما عزیزان عزت و سلامت مسئلت دارم.
در انتهای این مراسم تجلیل ، با اهدای لوح تقدیر و گل از کارگران نمونه بیمارستان دهدشت تجلیل بعمل آمد.

در خبری دیگر،آئین تجلیل از مقام مامایی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ماما در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد.
در این مراسم که به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ماما، برگزار شده بود  از ماما های برتر بیمارستان امام خمینی(ره) تجلیل بعمل آمد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با بیان این که جامعه مامایی یک عضو مهم از نظام پزشکی است عنوان داشت: بدون تردید توجه به سخت‌کوشی توأم با مسئولیت ‌شناسی این عزیزان، الگویی برای همه کسانی است که به خدمت بی‌‌منت و صادقانه به مردم می‌اندیشند.

دکترمحمد طاهر طیب زادگان پانزدهم اردیبهشت ماه را یادآور اهمیت سلامت مادر و کودک و نقش مهم این گروه در سلامت جامعه خواند.
وی در ادامه تصریح کرد: اخلاق‌مداری و ایجاد رابطه دوستانه همراه با مهربانی و عطوفت ماماها با مراجعین، موجب رضایتمندی آن‌ها می‌شود و باید به این مهم اهتمام داشته باشیم. مادران پرخطر همواره باید توسط ماماها مورد رصد قرارگرفته و مراقبت دقیق از آن‌ها صورت گیرد.
گفتنی است در این مراسم که با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، مدیر داخلی، مسئول حراست، مدیر پرستاری بیمارستان انجام شد، با اهداء لوح سپاس و گل از زحمات کارکنان مامایی نمونه شهرستانی کهگیلویه تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت