پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 آذر 1395 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 9781

استقبال گسترده مردم از هفته فرهنگ و هنر کهگیلویه

هفته فرهنگ و هنر کهگیلویه با استقبال مردم در سنین مختلف همراه بوده است و آیین اختتامیه آن در روز شنبه۲۷ اذر ساعت۱۵عصر می باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اجرای نمایش خیابانی در محله های مختلف دهدشت ،برگزاری نمایشگاه آثار هنری و فرهنگی ،اجرای شاهنامه خوانی،نمایش اثار سینمایی فرزندان کهگیلویه ازجمله هادی محقق،سلیمی راد ورحیم دادوند واستقبال چشمگیرمردم از برنامه های این هفته وبازتاب وسیع آن در پایگاه های خبری و خبرگزاری ها بهانه ای شد تا با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه به گفت و گو بپردازیم.

ایرج کاظمی جو  اظهارداشت: هفته فرهنگ و هنر کهگیلویه با استقبال مردم در سنین مختلف همراه بوده است و آیین اختتامیه آن در روز شنبه۲۷ اذر ساعت۱۵عصر می باشد.
رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی درادامه گفت: باهمکاری انجمن موسیقی شهرستان، بزم شاعران باخوانش اشعارزیبا روز جمعه ۵۹/۹/۲۶ساعت ۱۶عصر در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد واقع در کوی ازادگان برگزار می‌شود.

در پنجمین روز از هفته فرهنگ شهرستان کهگیلویه و به همت انجمن شاهنامه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهنامه خوانی توسط اساتید شاهنامه خوان در مجتمع فرهنگی دهدشت اجرا شد.

  در این برنامه که حضور جوانان و نوجوانان چشمگیر بود برقک و منطقیان از اعضای انجمن شاهنامه شهرستان کهگیلویه به بررسی ابعاد مختلف شاهنامه از دیدگاه خود ودرگذر زمان پرداختند.

درادامه، اساتید شاهنامه خوان به اجرای شاهنامه خوانی اقدام نمودند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت