پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آذر 1395 ساعت 06:09:: شناسه خبر: 9784

دردیدارنماینده کهگیلویه بزرگ از دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مطرح شد؛

نقش بی بدیل سپاه در آبادانی کشور/معاونت صنعت و معدن قرارگاه خاتم به کهگیلویه سفر می کند

ایمان، اخلاص، ایثار، فداکاری، وفاداری، یک رنگی، صفا، صمیمیت، خیرخواهی و دلسوزی سالها خدمات قرارگاه خاتم نشان از تاثیرگذاری و الهام گرفتن از روحیه شهدا در این مجموعه بزرگ است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده  از نمایشگاه دست آوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بازدیدنمود و سپس در گفت و گو با فرماندهان ستاد فرماندهی کل قوا و فرماندهان سپاه و قرارگاه خاتم در سخنانی با قدردانی از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در راستای توسعه کشور و محرومیت زدایی از نقاط مختلف اظهار داشت: همواره خود را سرباز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء می دانم.

هاشمی پور در جمع یاران قدیمی خود افزود: ایمان، اخلاص، ایثار، فداکاری، وفاداری، یک رنگی، صفا، صمیمیت، خیرخواهی و دلسوزی سالها خدمات قرارگاه خاتم نشان از تاثیرگذاری و الهام گرفتن از روحیه شهدا در این مجموعه بزرگ است.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه قرارگاه خاتم نقشی بی‌بدیل در آبادانی کشور و عبور از تحریم ها داشته است تصریح کرد: به جرات باید اذعان کرد دستاوردهای قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) غرورآفرین است.
هاشمی پور گفت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس با روحیه بسیجی و جهادی موفق شدیم در مقابل ابرقدرت ها ایستادگی کنیم امروز نیز مشاهده می کنیم نسل دیروز با کمک جوانان انقلابی گره‌های اصلی در کشور را باز کرده اند و ملاحظه می کنیم نیروهای قرارگاه خاتم در پروژه های سنگین نظام حضوری فعال دارند و باعث عزت مندی ما در دنیا شده اند.
وی با اشاره به اینکه ،سالها قبل، پس از پایان جنگ، سپاه با نگاه انجام ماموریت در ساختن کشور که یک نیاز اساسی بود، وارد عرصه جهادی و سازندگی شد بیان کرد: ورود سپاه به عرصه سازندگی با تاسیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) شروع شد که این فعالیت سپاه در صحنه های جهادی انقلاب اسلامی بود.
نماینده مردم کهگیلویه افزود: هنر سپاه این است کە همواره در مواقع ضروری بە کمک انقلاب شتافته است و این نشان از همان الگوی بسیجی است که در قرارگاه وجود دارد.
وی در ادامه با معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان کهگیلویه خواستار حضور فرماندهان قرارگاه به جهت حضور در استان و کمک به رفع مشکلات و محرومیت زدایی حوزه انتخابیه شد.
در این دیدار معاونت صنعت و معدن قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء آمادگی خود را به جهت بازدید و ارزیابی معادن کهگیلویه اعلام کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت