پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 98012

شانا در کهگیلویه اعضای خود را شناخت/گزارشی از کهگیلویه،ایستگاه پایانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (شانا) امروز در آخرین ایستگاه جهت مشخص شدن اعضای شورای مرکزی خود با حضور نمایندگان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان در دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (شانا) امروز در آخرین ایستگاه جهت مشخص شدن اعضای شورای مرکزی خود با حضور نمایندگان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان در دهدشت برگزار شد.
به گزارش صدای جنوب، پس از آنکه با تلاش اعضای هیات مؤسس استان و شهرستان‌ها و اقبال بالای مجمع نیروهای انقلاب، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیریت و همت گسترده ستار هدایت خواه رئیس و خلقی پور دبیر این شورا بعنوان استان پیشتاز، بالاترین اقبال مردمی را به خود اختصاص داد و مجمع عمومی بالغ بر ده هزار نفری شکل گرفت، انتخابات تعیین شورای مرکزی شهرستانها یکی پس از دیگری برگزار و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌ها با رأی اعضای مجمع منتخب انتخاب شدند.
درفشی عضو شورای مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز انتخابات شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان کهگیلویه با اقبال گسترده مجمع منتخب این شهرستان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسجد امام حسین (ع) دهدشت برگزار گردید.
درفشی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کار خود را بعد از انتخابات مجلس و با تقویت و طی یک برنامه دقیق و مدون تشکیلاتی از حدود ۸ ماه قبل با مشخص شدن اعضای هیات مؤسس استان و سپس هیات مؤسس شهرستانها شروع کرد. در مرحله بعد با دعوت‌های متعدد از همه علاقه مندان به جریان انقلاب مجمع عمومی خود را تشکیل داده و در مرحله بعد به مجمع منتخب از نمایندگان گروه‌های مختلف مجمع عمومی شکل جدیدی گرفت تا آماده برگزاری انتخابات شورای مرکزی گردد.
انتخابات شورای مرکزی در شهرستانهای ۹ گانه استان از بهمئی و لنده شروع و امروز در شهرستان کهگیلویه به پایان رسید تا هر شهرستان شورای مرکزی خود را بشناسد.
این فعال سیاسی گفت: با توجه به مشخص شدن همه ارکان شورای ائتلاف که از سطح کشور تا استان، شهرستان و شهر شکل داده شده است همه فضا و ظرفیت این ائتلاف آماده وارد شدن به سازوکار نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای برگزاری مجامع ملی و رسیدن به خروجی نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری است.
 فریدون فاطمی زاده دبیر هیئت مؤسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کهگیلویه با تشریح شکل گیری مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان کهگیلویه افزود در راستای تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان، به هشت نفر از نیروهای انقلابی شهرستان کهگیلویه مأموریت داده شد تا بعنوان اعضای هیئت مؤسس، کار شکل گیری مجمع عمومی نیروهای انقلاب را آغاز نمایند.
وی با تاکید براینکه با تلاش شبانه روزی اعضای هیئت مؤسس، شناسایی و ثبت نام از نیروهای انقلابی در سامانه‌های مربوطه به انجام رسید افزود در این زمینه قریب به ۲۰۰۰ نفر بعنوان مجمع عمومی ثبت نام نمودند که ازاین تعداد ۲۸۰ نفر بعنوان مجمع منتخب نیروهای انقلاب شهرستان انتخاب شدند.
فاطمی زاده با اشاره به اینکه طبق دستورالعمل، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان کهگیلویه از بین اعضای مجمع منتخب و در قالب انتخابات تعیین می‌شوند افزود انتخابات برای تعیین اعضای مرکزی این شورا در فضای آزاد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون تجمع افراد و با شرکت اعضای مجمع منتخب ازساعت ۹ صبح لغایت ۱۸ عصر امروز برگزار گردید.
رئیس هیئت مؤسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان کهگیلویه تعداد کاندیداها را ۵۸ نفر اعلام کرد و افزود رقابت برای انتخاب ۱۸ نفر اعضای شورای مرکزی برگزار شد.
وی از زحمات شبانه روزی اعضای هیئت مؤسس شهرستان کهگیلویه تشکر کرد و افزود با انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان کهگیلویه کار هیئت مؤسس به پایان می‌رسد و البته تمامی اعضای هیئت مؤسس به عضویت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد در خواهند آمد.
وی در پایان اضافه کرد آراء در اسرع وقت شمارش و منتخبین، توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان به اطلاع عموم خواهد رسید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت