پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 خرداد 1400 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 98719

سخنران مراسم سوم خرداد در لنده مطرح کرد؛

بی بصیریتی خواص مهمترین آفت برای جامعه است+تصاویر

سخنران مراسم سوم خرداد شهرستان لنده گفت: آنچه باعث زایش برخی مشکلات در بحران ها برای کشور به خصوص در انتخابات شده است بی بصیریتی خواص بود.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده،  مراسم سالروز آزاد سازی خرمشهر امروز و همزمان با سراسر کشور در شهرستان لنده با حضور اعضای شورای تامین، اداری و نهادها و رزمندگان و بسیجیان در سپاه ناحیه لنده برگزارشد.

در ابتدای این مراسم روح الله ویسی در این مراسم با تبریک سالروز عملیات الی بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر گفت:ازاد سازی خرمشهر یکی از حماسه های است که ملت با اتکا به خداوند و عمل به توصیه های ولایت فقیه اجرایی شده است.

وی افزود: انتخابات یکی از مهمترین رویدادهای است که امروز به عنوان نقش مهمی در ایجاد تحول در کشور دارد و مقام معظم رهبری آن از به عنوان مظهر دوموکراسی کشور خوانده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: امروز وظیفه همه ما است تا برای خنثی کردن اهداف دشمنان با مشارکت و حضور حداکثری اقشار مختلف خرمشهر دیگری را برای عزت و اقتدار ایران اسلامی حماسه ای دیگر از سوی ملت ایران خلق شود.

وی تاکیدکرد: حضور حماسی مردم در انتخابات یعنی تعیین حق سرنوشت خویش برای آینده ای روشن که هرچه این حضور باشکوه تر باشد میزان تاثیرگذاری نیز چندین برابر خواهد بود.

کاووس دانایی در ادامه گفت: روزهای زیادی بر ملت ما در دفاع مقدس گذشت و تلخ ترین آن بحث تسخیر خرمشهر بود که امام راحل دستور دادن که این حصر باید شکسته شود.

وی افزود: ما در دفاع مقدس حماسه ها خلق کردیم که حماسه ازاد سازی خرمشهر یکی از ماندگارترین حماسه های بود که جنس آن آمیخته با معجزات الهی و شجاعت کم نظیر رزمندگان به فرماندهی امام رحل بوده است.

سخنران سوم خرداد لنده گفت: امروز فضای مجازی به عنوان یکی از مهمترین کارهای است که باید مدیریت شود تا این انقلاب در مسیر اصلی خویش قرار گیرد.

وی تاکیدکرد: در جنگ صفین وقتی شمشیر به گلوی دشمن رسید و شکست خویش را قطعی دانستن قرآن ها را بر نیزه کردن و با حیله عمر و عاص کاری کردند که شکستی بر سپاه امام علی(ع) با کید و عناد منافقین شکست خوردند و امروز ما وظیفه داریم که از علی زمان خویش مقام معظم رهبری با اطاعت پذیری و ولایت پذیری خویش فرمانده کل قوا را یاری کنیم.

دانایی گفت: بی بصیریتی خواص، باعث شد تا ضربات کاری در طول تاریخ اسلام بخورد در جنگ صفین، خوارج و سایر جنگ ها ندای این عمار سر دهند و تنها عده ای خاص دین و امام و رهبری زمان خویش را یاری کنند.

وی در ادامه گفت: بی بصیرتی یکی از بزرگترین افت های است که می تواند باعث به پرتگاه کشیدن جامعه شود و وقتی بصیریت در جامعه حاکم شود جامعه اسلامی از هرگونه گزند دشمنان مصون خواهد ماند.

سخنران سوم خرداد لنده گفت: در خصوص انتخابات باید همه ما به درستی نسبت به التزام به ولایت فقیه با بصیریت خویش این را با حضور حداکثری در انتخابات به منصه ظهور برسانیم.

وی افزود: انتخابات به تعیبر زیبای مقام معظم رهبری ایجاد یک خون تازه در کالبد حیاتی کشور است که هرچه این حضور باشکوه تر باشد شاهد پرثمرتر شدن این خود در کالبد جامعه خواهیم بود.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت