پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 خرداد 1400 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 100490

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده خبر داد:

هیأت اجرایی انتخابات تست سلامت می دهند / شعب اخذ رای لنده ضد عفونی می شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده از آمادگی و اجرای پروتکل های بهداشتی در روز انتخابات در این شهرستان خبرداد و گفت: از هیات های اجرایی انتخابات این شهرستان تست سلامت گرفته می شود.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، مهندس نعمتی با اشاره به روند هماهنگی های صورت گرفته در خصوص انتخابات گفت: تدابیر و هماهنگی های لازم با مجموعه فرمانداری و سایر ادارات برای برگزاری یک انتخابات سالم در حوزه مسائل بهداشتی و اجرای پروتکل های بهداشتی اتخاذ شده است.

وی افزود: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه اختلال در روند برگزاری انتخابات تمام شعب اخذ رای ضد عفونی و برای هر شعبه یک نفر کارشناس بهداشت نیز در نظر گرفته شده است که روند اجرای پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: تمامی اعضای هیات های اجرایی و نظارت ۲۴ساعت قبل از اجرای انتخابات باید تست سلامت دهند و تائیدیه شبکه بهداشت و درمان را مبنی بر سلامت کامل را به همراه داشته باشند.

نعمتی در ادامه تاکیدکرد: رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، خودکار، استفاده از دستکش و پرهیز از تجمع در شعب اخذ رای و محل های رای گیری باید از سوی رای دهندگان حتما رعایت شود.

وی گفت: امیدواریم با اتخاد تدابیر لازم و همکاری خوب مردم شاهد مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات با رعایت پروتکل های بهداشتی باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت