پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 خرداد 1400 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 100775

نشست صمیمی امام جمعه کهگیلویه با رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال/نشان آستان قدس رضوی بر سینه نکیسا

رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال صبح امروز یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ به دیدار امام جمعه کهگیلویه رفت و با ایشان به بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای ارتقای ورزش شهرستان پرداخت.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب ،در ابتدای این نشست سید ابوالقاسم دلباز رئیس هیات فوتبال شهرستان کهگیلویه در خصوص سفر رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال به این شهر گفت: خوشحال هستیم که جناب دکتر نکیسا با نخستین تماس دعوت ما را پذیرفتند و به شهرستان ما تشریف اوردند تا از توانایی های ایشان در بحث آموزش مربیان فوتبال و فوتسال و همچنین ارتقای ورزش شهرستان به خصوص در حوزه فوتبال بهره ببریم.

 

وی ادامه داد: باعث افتخار ما است که در دهدشت از وجود امام جمعه ای جوان بهره می بریم که در کنار تحصیلات عالیه ای که دارند هم ورزشکار هستند و هم بسیار به ورزش اهمیت می دهند.

 

رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال نیز در این نشست ضمن تشکر از هیات فوتبال و اداره تربیت بدنی شهرستان کهگیلویه بابت دعوت از ایشان اظهار داشتند: ما باید امروز به سمت آموزش برویم و اگر دوستان به ما لطف داشتند اما لازم است بگویم هر کدام از ما در هر جایگاهی که هستیم باید وظیفه خودمان را انجام بدهیم.

 

دکتر نکیسا افزود: اگر ما بر مبنای جایگاه های مختلف اجتماعی که به آن می رسیم تربیت بشویم، باعث می شود کسی بابت وظایفی که انجام می دهد از کسی تشکر نکند.

 

وی تشریح کرد: همانگونه که امام جمعه این شهر موظف است تا جایی که می تواند اجازه ندهد کسی در این شهر سر گرسنه بر بالش بگذارد، من هم موظف هستم به دورترین نقاط ایران سفر کنم که ببینم برای کشورم چه کاری می توانم انجام بدهم.

 

آقای نکیسا ادامه داد: مملکت ما زمانی به سمت موفقیت های ماندگار می رود که به جای لابی و رانت از تخصص سالاری و بضاعت سالاری در مجموعه های مختلف استفاده کنیم.

 

رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال در پایان صحبت های خود گفت: وقتی امام جمعه شهر ورزشی باشند ما اسان تر می توانیم با ارایه نقشه راه به ایشان و ایجاد کارگروه های مختلف برای ارتقا ورزش از ظرفیت های ایشان برای اجرای برنامه ها استفاده کنیم.

 

 

امام جمعه شهرستان کهگیلویه نیز در این نشست ضمن خیر مقدم و تشکر از سفر دکتر نکیسا به دهدشت اظهار داشتند: چرا باید امروز به جایی برسیم که ورزشکاری برای رسیدن رئیس هیئت مدیره باشگاه خود به شورای شهر تبلیغ کند؟ آیا صرف اینکه شخصی در هیئت مدیره باشگاهی حضور دارد می تواند شورای خوبی هم باشد.

 

وی افزود: این ایراد کار به بحث آموزش بر می گردد که هنوز مشخص نشده افراد بر اساس توانایی ها و تخصص هایشان انتخاب نمی شوند بلکه بر اساس سلایق بالادستی های خود انتخاب می شوند و این آفت است.

 

حجت الاسلام وحدانی فر تصریح کردند: انسان باید تلاش کند با نردبان خود بالا برود و لذا این موفقیت بسیار با ارزش تر است ولی ما امروز افراد را تشویق نمی کنیم که به سمت آموزش بروند.

 

امام جمعه شهرستان کهگیلویه در پایان با اشاره به کسانی که با آموزش در کار خود پیشرفت می کنند اظهار داشتند: این افراد هم از وجدان راحتی برخوردار هستند و هم در مسئولیت ها می توانند به کشور کمک کنند.

 

 

در پایان این نشست امام جمعه شهرستان کهگیلویه به پاس یادگار و تقدیر از جناب نکیسا نشان استان قدس رضوی را که از کاروان زیرسایه خورشید دریافت کرده بودند به ایشان اهدا نمودند.

 

 

تصاویر این نشست را در زیر مشاهده می کنید:

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت