پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 تیر 1400 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 100820

پیام استادحجت بازی منتخب ششمین دوره اسلامی شهرچرام

*بسمه تعالی* «مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه : کسی که از مخلوق خدمتگزار و حماسه آفرین تشکر نکند از خالق خود نیز تشکر نکرده است» امام رضا (ع) . نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت هایتان بنویسم… زبانم قاصر از وصف الطاف همه شما همشهریان عزیزم است . اینجانب […]

*بسمه تعالی*
«مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه : کسی که از مخلوق خدمتگزار و حماسه آفرین تشکر نکند از خالق خود نیز تشکر نکرده است»
امام رضا (ع) .

نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت هایتان بنویسم…
زبانم قاصر از وصف الطاف همه شما همشهریان عزیزم است .
اینجانب در برابر این همه شور و شعور و حسن اعتماد شما مردم شریف و فهیم شهر چرام سر تعظیم فرود آورده و ضمن شکر گزاری به درگاه خداوند منان و ابراز ارادت و تواضع به محضر شما بزرگان نهایت قدرشناسی و سپاس خود را از شما عزیزان ابراز نموده و با خدای خود عهد و پیمان می‌بندم تا صادقانه، متواضعانه، بی منت و خستگی ناپذیر با برنامه ریزی اصولی و استفاده از همه فرصت‌ها با اتکا به شعار خدمت جهادی و صادقانه برای رفع مشکلات شهرمان و خدمت گزاری شما دریغ نکنم.
به امید خدا و به همراه سایر منتخبین شورای اسلامی به عنوان نمایندگانِ شهروندان در پارلمان شهر با وفاق ، هم‌افزایی ، مشارکت و برنامه‌ریزی و تصویب لوایح و پروژه‌های توسعه‌ی پایدار شهری در جهت رفع مشکلات و حل مسائل گام خواهیم برداشت و از همه ظرفیت های علمی فرهنگی شهر ، تجربیات بزرگان هم اندیشی با نخبگان ، صاحبان علم و تخصص ، دلسوزان و جوانان خوشفکرِ جهادی و انقلابی در رفع مشکلات شهر استفاده خواهیم کرد.
ان شاءالله ششمین شورای اسلامی شهر چرام ، تسریع بخش روند عمران، آبادانی و پیشرفت شهرمان خواهد بود و امیدوارم به یاری خداوند متعال لطف و اعتماد یکایک عزیزان را با امانتداری ، درستکاری ، پاسخگویی شفاف و عملکرد شایسته جبران نمایم.

*حجت الله بازی*
*منتخب مردم در شورای اسلامی شهر چرام*

رسانه:محسن زارعی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت