پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 تیر 1400 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 101257

پیام تسلیت رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه در پی درگذشت یکی از کارمندان بازنشسته این اداره

رییس بنیاد شهید کهگیلویه با صدور پیامی درگذشت یکی از کارمندان بازنشسته این اداره را تسلیت گفت. به گزارش صدای جنوب، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی درگذشت مرحوم “خداداد آقاجری” از کارمندان بازنشسته این نهاد را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت عادل شریعت‌پور به شرح زیر است: بسمه […]

رییس بنیاد شهید کهگیلویه با صدور پیامی درگذشت یکی از کارمندان بازنشسته این اداره را تسلیت گفت.

به گزارش صدای جنوب، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی درگذشت مرحوم “خداداد آقاجری” از کارمندان بازنشسته این نهاد را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت عادل شریعت‌پور به شرح زیر است:

بسمه تعالی

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم خادم الشهدا مشهدی خداداد آقاجری بهشت آباد

سلام علیکم بما صبرتم

خبر دردناک عروج ملکوتی شادروان خادم الشهدا مشهدی خداداد آقاجری از همکاران متعهد و توانا بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه که مدت ۳۰ سال ارایه خدمت صادقانه نموده موجب تاسف، تاثر و تالم عمیق اینجانب و خادمین به فرهنگ ایثار جهاد و شهادت گردید.

آن مرحوم از جمله کارمندان سختکوش بود که در دوران خدمت منشا خدمت ارزشمند و مثمرثمر و همواره در خدمت جامعه گرانقدر شاهد و ایثارگر بود.

لذا اینجانب اصالتا از جانب خود و نیابتا از جانب مدیرکل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مجموعه معاونین و روسای شهرستانهای هشت گانه و عزیزان پیشکسوت بازنشسته و کارکنان داغدار بنیاد شهید و امور ایثارگران این ضایعه سترگ و فقدان آن فقید سعید که عمر بابرکت خویش را صرف خدمت به خاندان مکرم شهیدان نموده است به جامعه گرانقدر شاهد و ایثارگر بویژه بیت معزز و علی الخصوص همسر و فرزندان و کلیه اقارب سببی و نسبی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از منظر ادب و احترام برای آن سفر کرده علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با شهدا و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر عظیم مسئلت می نمایم.

عادل شریعت پور
رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت