پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 تیر 1400 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 101261

دورکاری کارمندان در خوزستان پابرجاست

صدای جنوب: مدیرکل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت:طبق گزارشات مردمی از طریق تلفن ۱۱۱ و گزارش بازرسان ویژه ستاد مدیریت بیماری کرونا برخی ادارات، سازمان ها، بانک ها، اقدام به لغو دورکاری کارمندان نموده اند که این کار بر خلاف مصوبات ستاد ملی و استانی است. برابر با اعلام دانشگاه علوم […]

صدای جنوب:

مدیرکل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت:طبق گزارشات مردمی از طریق تلفن ۱۱۱ و گزارش بازرسان ویژه ستاد مدیریت بیماری کرونا برخی ادارات، سازمان ها، بانک ها، اقدام به لغو دورکاری کارمندان نموده اند که این کار بر خلاف مصوبات ستاد ملی و استانی است.

برابر با اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر اساس رنگبندی اعلام شده وضعیت کرونا شهرهای خوزستان به صورت نارنجی و زرد است که براساس ابلاغ سازمان اداری و استخدامی حضور کارمندان در شهرهای نارنجی با حضور ۵۰ درصد و در شهرهای بزرگ با حضور ۲ سوم کارکنان باید ادامه فعالیت داشته باشند.

در صورت عدم اجرای مصوبات توسط تمامی دستگاه‌های اجرایی مطابق با بخشنامه ۲۹۰۸۲۳ پنجم شهریورماه پارسال سازمان اداری و استخدامی کشور اعمال مجازات به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مرتبه اخطار، در مرتبه دوم توبیخ کتبی درج در پرونده، در مرحله آخر انفصال از خدمت و معرفی به مراجع قضایی است.

تمامی هموطنان می توانند گزارشات مردمی خود را با سامانه ۱۱۱ و سامانه پیامکی گزارش نمایند.

هم اکنون ۱۳ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی کرونایی و ۱۴ شهرستان زرد کرونایی هستند.

طبق دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نحوه فعالیت کارمندان در ادارات بر اساس رنگبندی کرونا در شهرها باید انجام بگیرد و این دستورالعمل همچنان پا برجا است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت