پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 تیر 1400 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 101284

اخلاق حسنه از ویژگی های یک قاضی عادل می باشد

دکتر حسن نگین تاجی از شعب دادگاه های تجدیدنظر استان و اداره کل پزشکی قانونی بازدید نمود.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان، در استان، دکتر نگین تاجی در بازدید از شعب تجدیدنظر استان به مناسبت هفته قوه قضائیه در حاشیه ی این بازدیدها گفت: همکاران قضایی در شعب دادگاه های تجدیدنظر از سعه ی صدر بالایی برخوردار هستند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اظهار اینکه همکاران قضایی در استان از بهترین قضات هستند، افزود: اخلاق حسنه از ویژگی های یک قاضی عادل می باشد.

وی در بازدید از اداره کل پزشکی قانونی استان گفت: احیای بخشی از حقوق عامه در سال گذشته از تلاش های ارزنده ی دستگاه قضایی در سال گذشته بود.

وی افزود: تشکیل قرارگاه منظم پیشگیری از وقوع جرم در سال گذشته یکی از اولویت های دستگاه قضایی استان در راستای احیای حقوق عامه بوده است.

نگین تاجی افزود: در سال گذشته دستگاه قضایی با اقتدار برخورد قاطعی با مدیران متخلف انجام داد.

رئیس شورای قضایی استان با توجه به عدم تخصیص و تأمین اعتبار برای آزمایشگاه پزشکی قانونی گفت: در این زمینه در نشستی که با دکتر کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد داشتیم قول مساعد برای تخصیص اعتبار داده شد.

در ادامه دکتر کامروز امینی مدیرکل پزشکی قانونی استان در سخنانی از ساختمان جدید پزشکی قانونی در سال گذشته در هفته قوه قضائیه افتتاح گردید اظهار داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع با زیربنای ۴ هزارمتر در۲ طبقه احداث گردیده است.

دکتر امینی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از کار احداث ساختمان به صورت امانی به پیمانکار داده شده گفت: هم اکنون محوطه سازی در حال انجام است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان خبر داد: با تکمیل آزمایشگاههای سم شناسی و آسیب شناسی از استانهای دیگر مستقل شده و به استقلال کامل می رسیم.

دکتر امینی در پایان این دیدار در خصوص ادارات پزشکی قانونی در شهرستانهای دنا و بهمئی نیز گفت: احداث این۲ ساختمان در شهرستان های مربوطه به تصویب رسیده با تأمین و تخصیص اعتبار پروژه ها کلنگ زنی می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت