پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 دی 1395 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 10160

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

اصرار غیرکارشناسی طرح یادمان شهدای گمنام دهدشت را به تاخیر انداخت

درفشی فر:زمان بر بودن طراحی وتایید طرح وتاکید مسئولان وقت شهردهدشت ودخالت های غیرکارشناسی انها در استفاده از طرحی متناسب با قدمت شهر، تکمیل یادمان شهدای گمنام را طولانی نمود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد  در نشست هیات امنای شهدای گمنام دهدشت اظهارداشت:فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از روایات دین مقدس اسلام است و پایداری ما در دفاع مقدس ودر برابر استکبار ناشی از همین نگاه دین باوری می باشد.
به گزارش صدای جنوب،سرهنگ امرالله درفشی فر گفت:تدفین شهدای گمنام یکی از وظایف بنیادحفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس است تا بتوانیم پیام دفاع مقدس را از این شهدا به جامعه انتقال دهیم.
این مسئول بابیان اینکه تدفین شهدا با درخواست مردم ورایزنی مسئولان در شهرهای مختلف انجام شده است، گفت:وظیفه بنیاد اینست که درخواست ها رابه کمیته جستجوی مفقودین انتقال وسپس مکان یابی شود وطبق تعهدی که از مسئولان برای تدفین و درست نمودن یادمان گرفته می شود در تشکیل هیات امنای یادمان گمنام شهدا ومدیریت ساخت یادمان،گام بر می دارد.
درفشی فر باگلایه ازبرگزارنشدن جلسات هیات امنای یادمان شهدای دهدشت تصریح کرد قراربود این جلسات هر دو ماه یکبار تشکیل گردد.
این مسئول که دیواری کوتاه تر از رسانه ها بدست نیاورده بود ازانها به سبب انعکاس مشکلات یادمان انتقاد کرد وگفت:نیازست رسانه ها درست انتقاد کنند.
سرهنگ امرالله درفشی فر درادامه اظهارداشت:زمان بر بودن طراحی وتایید طرح وتاکید مسئولان وقت شهردهدشت ودخالت های غیرکارشناسی انها در استفاده از طرحی متناسب با فرهنگ وقدمت این شهر ازجمله دلایل طولانی شدن تکمیل یادمان شهدای گمنام است.
وی افزود:مشاهده می شود که مدیران فقط در روز معارفه از شهدا یاد می کنند اما پس از تکیه برصندلی مدیریت انها را فراموش می نمایند.
این مسئول درپایان گفت:تاکنون مبلغ ۲۳۰میلیون تومان برای ساماندهی یادمان شهدای گمنام دهدشت هزینه شده و برای تکمیل نیارمند نگاه ویژه  اعضای شورای شهر،شهرداری وسایرمسئولان وهمکاری مردم می باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت