پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 تیر 1400 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 101864

قدردانی رییس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد از استاندار و نمایندگان مجلس

نشست صمیمانه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیر ،معاونان و مسئولان واحدهای مدیریت جهاد کشاورزی کهگیلویه برگزار شد .

صدای جنوب:

نشست صمیمانه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیر ،معاونان و مسئولان واحدهای مدیریت جهاد کشاورزی کهگیلویه برگزار شد .
در این نشست الیاس تاج الدینی اظهار داشت :تکریم ارباب رجوع با توجه به ازدیاد جامعه هدف و امنیت غذایی مردم دو اولویت اساسی جهاد کشاورزی است.
الیاس تاج الدینی افزود:همواره موانع زیادی در بخش کشاورزی همچون سیل، زلزله ، خشکسالی وجود دارد که علی رغم ریسک بالای کشاورزی در سال های اخیر با وجود ویروس منحوس کرونا رشد اقتصادی کشاورزی نسبت به بخش‌های عمومی ،صنعت و خدماتی مثبت بوده که همین موضوع رشداقتصادی کشور رامثبت نموده است.
وی با گریزی به شرایط به وجود آمده ویروس کرونا وتحریم های ظالمانه تصریح کرد: در تمامی سال های گذشته بیشترین فشار و کمبود اعتبار در دو سال اخیر رخ داده که در برخی پروژه ها تنها ۷ درصد اعتبار اختصاصی محقق شد و در سال جاری شرایط بهتر خواهد بود .
وی با قدردانی از استاندار و نمایندگان مجلس در زمینه نگاه خاص به افزایش اعتبارات حوزه کشاورزی گفت:اعتبار تخصیص یافته و جذب آن بسیار مهم است.
وی دو توصیه خود را نظم و انضباط و تکریم ارباب رجوع ذکر کرد و افزود:اگرچه مشکلات زیاد است ولی ما باید مردم را تکریم کنیم تا نسبت به نظام بدبین نشوند .
وی ادامه داد: اگر مدیران نظم و انضباط را رعایت نکنند دیگر کارکنان نیز نظم را رعایت نخواهند کرد.
الیاس تاجدالدینی افزود: در بحث رفاهیات نگاه ویژه‌ای به مراکز و خانه‌های ترویج داریم.
وی گفت: باید از ظرفیت بنیادهای فعال در شهرستانها در زمینه توسعه باغات شیب دار،احداث جاده مزارعی و آموزشهای پرسنل استفاده بکنیم. تاجدالدینی خواستار تغییر چشمگیر در دیشموک و سایر نقاط کهگیلویه با همکاری بنیاد های فعال کشوری همچون علوی شد و سطحی نگری و طرحهای جزئی را در این باره غیر کارآمد ذکر کرد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی گفت: در بحث تامین وتوزیع نهادها نیز نگاه ویژه ای می شود و هیچ گونه مشکلی نداریم.
وی تصریح کرد :با نظارت دقیق بر واحدهای مرغداری مشکلات تأمین مرغ برای مردم کاهش داده شود. رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه نظارت بر طرح‌ها زمینه کاهش مشکلات و هزینه کرد صحیح تسهیلات را موجب می شود از کارشناسان پهنه خواست با افزایش اطلاعات و بروزرسانی آنها در بحث توزیع کود و سایر نهاده ها مشکلات را برطرف نمایند.
الیاس تاج الدینی ادامه داد:طرح کاداستر در ۹۰ درصد از مزارع کهگیلویه انجام شده و در زمینه کمیسیون ماده ۵۴ نیز در سازمان برای پیشبرد امور همکاری خواهیم کرد .
وی گفت: انتظارات در بخش کشاورزی زیاد است ولی باید اولویت بندی شوند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تجهیز مدیریت ها ،خانه های ترویج و مراکز با همکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در دستور کار است.

در این نشست مدیرجهادکشاورزی،معاونان ومسیولان واحدهای مدیریت جهادکشاورزی  کهگیلویه،مشکلات،پیشنهادات و برنامه های خود را در سال جاری عنوان کردند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت