پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 دی 1395 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 10200

معاون فنی و اجرایی وزارت راه و شهرسازی:

۱۸بیمارستان درکشور سال جاری به بهره برداری رسید/زمان بهره برداری بیمارستان ۲۹۰ تختخوابی یاسوج مرداد ۹۶

علیزاده تصریح کرد که بر اساس هدف گذاری انجام شده ۴۲ بیمارستان در قالب پنج هزار و ۴۰۰ تخت تا پایان دولت یازدهم به بهره برداری خواهد رسید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون فنی و اجرایی وزارت راه و شهرسازی گفت که ۱۸ بیمارستان با افزون بر یکهزارو ۳۰۰ تخت از ابتدای سال جاری تاکنون در کشور به بهره برداری رسیده است.

به گزارش صدای جنوب،محمد جعفر علیزاده پنجشنبه شب در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال ساخت یاسوج اظهار داشت: ۲ بیمارستان بزرگ دیگر نیز در استان های خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی ظرف یک ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.
وی یادآور شد که افزون بر ۲ هزار و ۲۰۰ تخت به تخت های بیمارستانی موجود در کشور با بهره برداری از این تعداد بیمارستان های بهره برداری شده اضافه شد.
علیزاده تصریح کرد که بر اساس هدف گذاری انجام شده ۴۲ بیمارستان در قالب پنج هزار و ۴۰۰ تخت تا پایان دولت یازدهم به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر عامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی افزود: هم اینک نیز بیش از ۱۰۰ بیمارستان در قالب ۲۴ هزار تخت در کل کشور در حال اجراست.
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با بازدید از بیمارستان ۲۹۰ تختخوابی یاسوج روند اجرایی این بیمارستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: میزان پیشرفت فیزیکی این طرح حدود ۸۳ درصد است که با توجه به برنامه ریزی انجام شده تا پایان مرداد ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.

حدود ۲۲ درصد این میزان پیشرفت فیزیکی ظرف یک سال گذشته بوده است.
وی افزود: میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح ملی تاکنون افزون بر ۴۲۰ میلیارد ریال بوده است.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی گفت که حدود ۳۷۰ میلیارد ریال در سال جاری برای شتاب بخشی روند اجرای این طرح پیش بینی شده که بخش عمده ای از این اعتبار تخصیص یافته است.
علیزاده بیان کرد: ۲۵۰میلیارد ریال از این میزان از محل اعتبارات بخش بهداشت و درمان و ۱۲۰ میلیارد ریال نیز از محل بودجه سال جاری است.
وی تصریح کرد: سال گذشته نیز بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح از محل های مختلف اختصاص یافت که تنها ۲۰ درصد معادل ۵۷ میلیارد ریال آن جذب شد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این بیمارستان از مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری در سال ۸۵ بوده که در زمینی به مساحت سه هکتار و بازیربنای ۲۵ هزار مترمربع در حال ساخت است.
محمد علی علیمردانی میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری این طرح را افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد.
وی ابراز داشت: امکانات تخصصی و فوق تخصصی در این بیمارستان شامل رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، سی تی اسکن، آزمایشگاه،CCU و ICU پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: امکانات آموزشی از قبیل سالن اجتماعات، کلاس های بالینی، کتابخانه و پایون برای اقامت دانشجویان از بخش های این بیمارستان درمانی و آموزشی است.

photogrid_1482483785271

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت