پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 تیر 1400 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 102573

درجلسه کارگروه تنظیم بازار مطرح شد؛تاکید فرماندار در استقرارنمایندگی صنعت ،معدن وتجارت درشهرستان چرام

به گزارش صدای جنوب؛در جلسه ای که با حضور مدیر کل صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد،معاون وی، مدیرشهرستان کهگیلویه بزرگ و دیگر مدیران شهرستان چرام برگزار شد. هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام تأکید نمود که نسبت به راه اندازی اداره ویا نمایندگی اداره صنعت و معدن چرام اهتمام ورزند. در ادامه فرماندار […]

به گزارش صدای جنوب؛در جلسه ای که با حضور مدیر کل صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد،معاون وی، مدیرشهرستان کهگیلویه بزرگ و دیگر مدیران شهرستان چرام برگزار شد.

هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام تأکید نمود که نسبت به راه اندازی اداره ویا نمایندگی اداره صنعت و معدن چرام اهتمام ورزند.

در ادامه فرماندار چرام گفت:
_ اجناس وجود دارد اما تفاوت قیمت ها قابل قبول نیست مثل مرغ وگوشت قرمز که البته با توجه به خشکسالی و نبود علوفه طبیعی است که دچار نوسان قیمت شود.

وی به ساماندهی کشتار در کشتارگاه اشاره کرد و گفت:
_ بعضاً مشاهده می شود برای قسمت کوچکی از گوشت حیوان بیش از دو کیلو از آن برداشته می شود و این باعث نگرانی کسبه گردیده است و نظارت شود که این نقیصه برطرف گردد.

فرماندار اتاق اصناف را مخاطب قرارداد و گفت:
_ همانند گذشته هر زمان نیرویی درخواست کردید ما در اختیار شما خواهیم گذاشت تا بازرسی ها بیشتر شود.

فرماندار چرام به جهاد کشاورزی نیز تاکید نمود:
_ واحد های راکد و مرغداری ها پیگیری کنید و نقایصی اگر هست برطرف شود تا بعداً به فرصت نسبت به رفع نقایص وتکمیل دقیق انجام گیرد.

وی در خصوص گوشت مرغ تذکر داده و گفت:
_ ما کمبود مرغ داریم و همچنین قیمت آنرا کنترل نمایید، جهاد کشاورزی بر مرغداری ها نظارت کند و نسبت به خروج دام زنده که از این به بعد اتفاق می افتد هوشیار باشید، در صورت کشف دام قاچاق سریعآ به کشتارگاه منتقل و کشتار شود.

فرماندار نسبت به کیفیت بد نان نیز تذکراتی را به اتاق اصناف و صنعت و معدن منتقل و درخواست داشت به کیفیت نان توجه ویژه  شود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت