پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مرداد 1400 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 103959

تزریق واکسن کرونا به مددجویان و کارکنان زندان دهدشت+تصاویر

رئیس زندان دهدشت گفت:باهمکاری شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه واکسیناسیون سراسری در این زندان‌ آغاز  و همه زندانیان دوز اول واکسن را دریافت کردند.

صدای جنوب:

محمدکریم سخنگو گفت:باهمکاری شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه واکسیناسیون سراسری در این زندان‌ آغاز  و همه زندانیان دوز اول واکسن را دریافت کردند.

سخنگو گفت: حفظ سلامتی مددجویان، سربازان وظیفه و کارکنان اولویت اساسی متولیان زندان‌ها است، از این رو در اقدامی جهادی همه این سه گروه علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

این مسئول  افزود: با پیگیری اداره بهداشت و درمان کهگیلویه ، تمام مددجویان، سربازان وظیفه و کارکنان زندان دهدشت  بدون محدویت سنی دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی تاکیدکرد:نظارت و کنترل مستمر بر عوامل‌ محیطی در ارتقای سلامت‌ افراد نقش‌ اساسی دارد و در سایه محیطی سالم و بهداشتی می توان در تغییر، رشد و باز پروری شخصیت مددجویان اثرگذار بوده، به اهداف متعالی سازمان زندانها در اصلاح و تربیت زندانیان نائل آمد.

رییس زندان دهدشت گفت:مسوولان و کادر درمان زندان ها با همه توان در مقابل ورود ویروس کرونا به مجموعه ایستادگی می کنند و بیش از پیش در بخش قرنطینه به امر غربالگری اهمیت داده می شود تا هیچ گونه ابتلایی به این بیماری نداشته باشیم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت