پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 مرداد 1400 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 104685

گزارش

شوک بزرگ به ورزش کهگیلویه و بویراحمد/آقای پارسایی! قرارمان این نبود…

خبر تلخ است و غیرقابل باور،آنچنان که شهرستان نه،بلکه استان را و حتی جنوب کشور را در شوک قرار داد.

صدای جنوب:

خبر تلخ است و غیرقابل باور،آنچنان که شهرستان نه،بلکه استان را و حتی جنوب کشور را در شوک قرار داد.
کناره گیری فرازبام از لبگ برتر هندبال کشور!فرازبام تیم محبوب و باشخصیت و بکدست که با موفقیت هایش دهدشت را بیش از هر رویداد و سرمایه گذاری به ایران و ایرانی شناخت.

اگر تا دیروز بسیاری از مردم حتی نمی دانستتد که کهگیلویه وبویراحمد کجاست اما با درخشش هندبال فرازبام خاییز کهگیلویه شهر دهدشت معروف و شناخته شد.
با همه این ظرفیت و موففیت چه شد که به یکباره مدیران این تیم قدرتمند اعلام کناره گیری کردند؟

تا جایی که نگارنده مطلع است مدیران شهرستان و استان ،حتی ائمه محترم جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اهمیت حضور باشگاه فرازبام در مسابقات و نقش ان در ترغیب جوانان به ورزش و جلوگیری از آسیب های اجتماعی پشت این تیم بودند و در مقاطع گوناگون حمایت می کردند.


گویا مشکلات مالی و عدم توجه مسیولان مجیدپارسایی را وادار به کناره گیری از لیگ کرده که اگر اینچنین باشد باید از مسیولان استان پرسید چرا باشگاهی در این سطح که  زیر پوشش یک شرکت فنی و مهندسی است و بصورت خصوصی اداره می شود.با بی تدبیری قربانی شود.
شاید پاسخ مسیولان این باشد که باشگاه فرازبام خصوصی است ،قطعا این پاسخ غیرقابل قبول است زیرا فرازبام، نقش و موفقیت های ان ایجاب می کند که در جایگاهی برتر مورد توجه قرار گیرد.


اینکه کلی گویی کنیم و نماینده مردم در محلس،استاندار و دیگر مدیران را مقصر بدانیم اشتباه است،اتفاقا پارسایی و سایر مدیران باشگاه می بایست رایزنی با این مسیولان و همچنین توجه یا بی توجهی آنها را  برای افکار عمومی بیان کرده تا ورزش دوستان و هواداران فرازبام در جریان امر قرار گیرند.


نباید دیگر فرزندان ملی کهگیلویه وبویراحمد مثل سردار هاشمی پور،دکتر تاجگردون ،پناه و…..راازیاد برد که هوادار و حامی تیم هندبال فرازبام بوده اند و باید معلوم شود که انها نیز در حمایت ازاین باشگاه چه اقداماتی انجام داده اند؟

و اما شما آقای مجید پارسایی،روزی که سطح توقع مردم را بالا بردی که کمتر از قهرمانی در کشور راضی نمی شوند،روزی که مینی بوس نداشتی تیم را به کازرون ببری و یا حتی در تهیه غذای آنها دچار مشکل بودی اما با سیلی صورت خود را جلوی بازیکنان سرخ میکردی و مظلومانه در خلوت خویش برای عشق هوادارانت گریه می کردی باید به این روز فکر می کردی که یک روز کم میاری،یک روز از نفس می افتی ،یک روز ایستاده می گویی می روم ….


مجید خان پارسایی که تنها فردی هستی در استان مدرک مربیگری ملی و مدرس رسمی فدراسیون هندبال را در اختیار داری قرارمان این نبود،کاش به عشق همان هواداران،کاش به عشق پیرزن و پیرمرد نشسته در کوچه های دهدشت که علت بوق زدن خودروها و شادی مردم و شلوغی شهر را موفقیت های فرازبام بیان و شما را دعا می کردند می ماندی و مقاومت می کردی…
با رفتن فرازبام از لیگ برتر هندبال مگر قرار است چه اتفاقی بیفتد؟
تنها فاتحه روزهای خوش ورزش استان و شهرستان و شادی نوجوانان و جوانان را می خوانیم ،امروز روز غم ما و شادی تیم های کرمانشاه وکازرون و اصفهان است ،امروز باید بپذیریم که دیگر تیترهای بیادماندنی (افتخارات فرازبام تمامی ندارد)دیگر در سایت های خبری وخبرگزاری ها خودی نخواهد کرد.
بله ..اقای پارسایی قرارمان این نبود،کاش می ماندی…..
آقایان مسئول!فرزندان ملی شهرستان و استان! فرازبام را دریابید،مردم از شما انتظار دارند…

تحریریه پایگاه خبری صدای جنوب

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت