پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مرداد 1400 ساعت 02:05:: شناسه خبر: 104834

توسعه کهگیلویه و بویراحمد در گرو تکمیل طرح‌های نیمه تمام

تکمیل طرح‌های نیمه تمام موجب توسعه و پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد می شود.

به گزارش صدای جنوب  نماینده ولی فقیه در دیدار با استاندار این استان با قدردانی از تلاش‌های مدیریت ارشد استانی که با شتاب و تلاش مضاعف در استان فعالیت می‌کند، گفت: در استان ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و زیرساخت‌های خوبی نیز آماده شده و امید هست که در دولت جدید کار‌های خوبی انجام بگیرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی به طرح‌های نیمه تمام در استان اشاره کرد و افزود: اگر این طرح‌های نیمه تمام به بهربرداری برسند به توسعه استان کمک بزرگی می‌شود.
وی بر سرعت ساخت و ساز‌ها در شهر سی سخت تاکید کرد وگفت: امیدواریم در خصوص بازسازی سی‌سخت به فصل سرما برنخوریم در غیر این صورت مشکلات زیادی در فصل سرما خواهیم داشت.
استاندار کهگیلویه بویراحمد نیز در این جلسه از افزایش ۲۰۰ درصدی اعتبارات توسعه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته خبر داد.
حسین کلانتری افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید تا آخرین لحظه در خدمت مردم باشند، زیرا ما خادم مردم هستیم و کاستی‌ها قابل قبول نیستند.
وی اضافه کرد: هم اکنون افزون بر ۸۰ درصد از واحد‌های مسکن زلزله زده شهر سی سخت با انجام فونداسیون تا اسکلت کار شده است.
استاندار کهگیلویه بویراحمد در ادامه با حضور جمعی از مدیران استانی از پل چهار بشار در شهر یاسوج بازدید کرد و از نزدیک روند این طرح را بررسی کرد.
کلانتری با اشاره به اینکه اعتبار تکمیل پل چهارم بشار در بودجه دیده شده گفت: پل چهارم در رفع ترافیک شهر یاسوج کمک شایانی می‌کند به همین منظور باید هرچه سریعتر این پل به اتمام برسد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت