پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1400 ساعت 01:05:: شناسه خبر: 104934

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

آزادگان ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که در طول دوران دفاع مقدس با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.

صدای جنوب:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام الیاس تاج الدینی بدین شرح است:

بسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند، بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند.” (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)

آزادگان ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که در طول دوران دفاع مقدس با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.

۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، به عنوان روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند.

آزادگانی که اسارت در بند دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت و پایداری تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نمودند.

اینجانب این روز تاریخی را به تمامی آزادگان، به ویژه آزادگان و ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان، خانواده‌های معزز و شکیبای آنان و همه ملت ایران تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال آرزومندم به همه ما توفیق خدمتگزاری خالصانه و مجاهدانه در راه سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی را عنایت فرماید.

الیاس تاج الدینی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی
استان کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت