پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 شهریور 1400 ساعت 14:06:: شناسه خبر: 106566

دادستان لنده مطرح کرد:

ضرورت تسریع در خدمات رسانی و رسیدگی به وضعیت بهداشتی شهرک سرآسیاب +تصاویر

اکبر پرندوار با تاکید به ضرورت تسریع در خدمات رسانی و رسیدگی به وضعیت بهداشتی شهرک سرآسیاب گفت: کمیسیون ماده ۱۰۰ به مسئله مسدود سازی خیابان ورود کند.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، در خصوص پیگیری مطالبات مردمی امروز نیز شاهد پیگیری یکی دیگر از مشکلات شهری در شهرستان لنده می باشیم که بحث فاضلاب شهرک سرآسیاب چند سالی است که به یکی از دغدغه های اصلی شهروندان تبدیل شده بود که در چندین گزارش تفضیلی به این مطالبه مردمی پرداختیم.

ساکنین شهرک سرآسیاب لنده با گلایه مندی از عدم توجه مسئولان حوزه خدمات شهری در خصوص عدم جانمایی جدول برای دفع فاضلاب این شهرک خواستار رفع سریع این معضل بهداشتی برای جلوگیری از شیوع انواع بیماری با توجه به گرم شدن دما هوا شدند.

عدم جدول کشی و عدم توجه به زیرساخت های شهری در این شهرک از عمده مشکلات اساسی و سد راه توسعه این شهرک در طی چند سال گذشته بوده است که پس از الحاق به شهر ادارات خدمات رسان آب، گاز و برق بخشی از مسولیت های خود را در خصوص رفع مشکلات ساکنین این شهرک به کار بستند و شهرداری نیز با جدول گذاری و زیر سازی خیابان های اصلی و در نهایت آسفالت آنان کارهای خوبی انجام داده است.

مشکلات بهداشتی ناشی از دپوی فاضلاب در مناطق پائین دست شهرک سرآسیاب به خصوص مزارع کشاورزی از چالش های اساسی است که بدون شک سلامت شهروندان را مورد تهدید قرار داده است.

امروز و در ادامه پیگیری این پایگاه خبری دادستان محترم شهرستان لنده به همراه سرپرست شهرداری لنده با حضور در شهرک سرآسیاب نسبت به بررسی میدانی مشکل فاضلاب این منطقه اقدام کردند.

پرندوار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده در این بازدید ضمن اظهار گلایه مندی از وضعیت بهداشتی این منطقه و تسریع در روند خدمات رسانی به شهروندان را خواستار شد.

وی افزود: مشکل این نقطه از شهرک سراسیاب باید در اسرع وقت در کمیسیون ماده ۱۰۰شهرداری مطرح و نسبت به تخریب دیواری که منجر به مسدود سازی کوچه شده است اقدامات لازم اجرایی شوند.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت