پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 مهر 1400 ساعت 07:07:: شناسه خبر: 107269

احد جمالی و درسی که به سایر مدیران داد/لطفا استعفا دهید

صدای جنوب: احد جمالی از جمله مدیرانی بوده که استان را در مقابل حوادث و رویدادهای مهمی از جمله زلزله،اتش سوزی ها و انتخابات با کمترین هزینه مدیریت کرد و همواره پاسخگوی اصحاب رسانه بود اگرچه مشتری پروپاقرص انتقاد خبرنگاران نیز محسوب میشد. اما استعفای وی در روز تودیع و معارفه نیز از جهتی امری […]

صدای جنوب:

احد جمالی از جمله مدیرانی بوده که استان را در مقابل حوادث و رویدادهای مهمی از جمله زلزله،اتش سوزی ها و انتخابات با کمترین هزینه مدیریت کرد و همواره پاسخگوی اصحاب رسانه بود اگرچه مشتری پروپاقرص انتقاد خبرنگاران نیز محسوب میشد.

اما استعفای وی در روز تودیع و معارفه نیز از جهتی امری ستودنی و قابل ستایش است که میتواند درسی برای مدیران کل و معاونان انها در سایر ادارات و سازمان ها باشد.
کناره گیری که به صورت داوطلبانه صورت پذیرفته و از آن دست اخباری است که در استان کهگیلویه و بویراحمد می تواند با صفت «نایاب» یا «کم یاب» توصیف شود.
شاید برخی عنوان کنند جمالی دیر یا زود برکنار می‌شد و ماندن یا نماندن وی در مقطع کنونی تفاوت چندانی نمی‌کرد اما نفس و روح حاکم بر تصمیم جمالی نشان دهنده این امر است که هر گاه مدیر یا مدیرانی مدعی یک جریان سیاسی و اجتماعی هستند، می بایست در مشی و مرام سیاسی خود ثابت قدم باشند و با وزش نسیم جدید تغییر موضع ندهند.
اقدام جمالی از جهتی نشانگر تعهد و وفاداری به دولت و جریان سیاسی است که به آن منتسب است و از طرف دیگر احترام به دولت جدید و پیش قدم شدن برای تغییر و تحولات احتمالی در روزها و ماههای آینده است.

اینک، پیشنهاد می شود فرمانداران دولت تدبیر امید ،مدیران کل و روسای سازمان ها و معاونان انها که هر کدام منتظر گوش چشمی از طرف نمایندگان و شخص استاندار برای حفظ خود می باشند عمل معاونت سیاسی و امنیتی در دولت روحانی را الگوی خود قرار داده و مسولیت خود را واگذار کنند، تا علاوه براینکه کار مجموعه مدیران جدید استانداری راحت تر کرده و روند تغییر مدیران را تسریع بخشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت