پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 آبان 1400 ساعت 16:08:: شناسه خبر: 108664

ممنوع بودن برپایی هر گونه تجمع در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: با توجه به افزایش شمار مبتلایان، هیچ تجمعی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار نمی شود

به گزارش صدای جنوب استاندار این استاندر هم در جلسه ستاد کرونا ضمن ابراز نگرانی در خصوص آمار رو به صعود کرونا خواستار حذف هرگونه تجمع در استان، بخصوص در کهگیلویه و چرام که دارای شرایط قرمز کرونا هستند شد.
سید علی احمد زاده از شرایط ناپایدار کرونایی گچساران و یاسوج ابراز نگرانی کرد و خواستار انجام هر تلاشی برای جلوگیری از قرمز شدن این دو شهرستان شد.
احمد زاده در ادامه در خصوص حضور کارکنان دولتی و ارباب رجوع مشروط به انجام واکسیناسیون؛ گفت: هنوز بخشنامه‌ای در خصوص اجبار کارکنان و مراجعه کنندگان به بخش‌های دولتی در خصوص انجام واکسیناسیون داده نشده، اما سمت و سوی دولت به اجبار انجام واکسیناسیون است بنابراین مردم واکسن بزنند بهتر است.
وی پایین آمدن بازه سنی مرگ و میر ناشی از کرونا را خطری جدی اعلام کرد و گفت: بی شک کاهش آمار انجام واکسیناسیون در استان به به شیوع این بیماری کمک می‌کند و مردم باید در انجام واکسیناسیون سرعت به خرج دهند.
احمد زاده با بیان اینکه احتمال ورود استان به پیک ششم کرونا وجود دارد، اضافه کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را ضروری‌تر از همیشه و در گرو همکاری همه جانبه مردم برشمرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت