پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 آذر 1400 ساعت 15:09:: شناسه خبر: 110104

روحیه جهادی و تفکر بسیجی نیاز امروز جامعه

استاندار::مدیران با روحیه بسیجی نسبت به جذب اعتبارات و رفع مشکلات کهگیلویه و بویراحمد اهتمام ورزند.

به گزارش  صدای جنوب  ، استاندار در جلسه شورای اداری با گرامی داشت هفته بسیج با تاکید بر افزایش فعالیت بسیج در ادارت گفت: با مشارکت بسیج، تفکر بسیجی و روحیه جهادی کار‌ها به خوبی پیش می رود و مشکلات زودتر رفع می شود.
استاندار در این جلسه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی افزود: مدیر خوب زمان شناس است و در استفاده از فرصت‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.
وی با تاکید بر فعال سازی طرح ها توسط پیمانکاران و به خصوص جذب اعتبارات از سوی مدیران دستگاه‌ها ادامه داد: ادارات و سازمان‌ها باید پیمانکاران را فعال کنند تا طرح ها با جذب اعتبارات سریعتر به نتیجه برسند.
استاندار با بیان اینکه ادارات و سازمان‌ها باید با هم تعامل و همکاری داشته باشند گفت: اختلاف بین ادارات زیبنده نیست و رسیدگی به اختلاف ادارات استان ابتدا باید در استانداری مطرح و رسیدگی و پس از آن به دستگاه قضایی اعلام شود.
استاندار تاکید کرد: مدیران دستگاه اداری بدون هماهنگی با استانداری نباید از محل خدمت خود و از استان خارج شوند.
فرمانده سپاه فتح استان هم در این نشست گفت: بیش از یک سوم مردم کهگیلویه و بویراحمد در بسیج سازماندهی شده اند که مایه فخر و مباهات این استان است.
وی با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال” بسیج پاره تن مردم” و به این معنا است که بسیج از دل مردم ایجاد شده اضافه کرد: سند اعتلای بسیج از سوی رهبر انقلاب به سازمان بسیج مستضعفین ابلاغ شده و باید به مدت ۱۰ سال این سند به سرانجام برسد.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و افزود: روز چهارشنبه همه بسیجیان سراسر کشور در مکان مشخص گرد هم می‌آیند و فرمانده‌هان نیز به صورت حضوری با رهبرمعظم انقلاب دیدارخواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه توزیع ۴۵۰ جهیزیه در هفته بسیج از جمله برنامه‌های سپاه فتح استان است گفت: از سال گذشته تاکنون ۲۱۰۰ جهیزیه در استان توزیع شده و بیش از ۶۵۰ منزل با مشارکت کمیته امداد به مددجویان تحویل داده شده است.
سردار خرمدل گفت: ۲۰ میلیارد تومان برای خرید ماشین آلات سنگین جهت کنترل سیلاب‌ها، حوادث غیرمترقبه، امداد و نجات در نظر گرفته شده ماشین آلات خریداری و به تدریج وارد استان خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این جلسه گفت: توسعه مناطق محروم در دست اجرا است و لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در دولت در حال انجام و تهیه است.
شهابی نسب افزود: بودجه استان از ابتدای امسال تاکنون ۲۳۶۹ میلیارد تومان بوده که ۱۹۰۰ میلیارد تومان آن مبادله شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بیان کرد: ۱۴۷۰ پروژه در دست اقدام است که زمان برای جذب اعتبارات محدود است.

وی اضافه کرد: مدیران سازمان هابایدبرای ترغیب پیمانکاران و جذب اعتبارات سریع‌تر اقدام کنند تا اعتباری برگشت نخورد.
شهابی نسب همچنین بر تهاتر و مبادله پایاپای طلب پیمانکاران به اداره مالیاتی و بانک‌ها تاکید کرد و از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به تهاتر و مبادله طلب پیمانکاران سریعتر اقدام کنند.
شهابی نسب گفت: حدود ۷۰۰ میلیاردتومان تعهدات پیمانکاران پرداخت نشده که می‌توانند از ظرفیت‌های قانونی برای تهاتر طلبشان به سازمان مالیاتی وبانک‌ها اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت