پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آذر 1400 ساعت 18:09:: شناسه خبر: 110561

بیانیه جمعی از جوانان و نخبگان شهرستان لنده خطاب به استاندار در اعتراض به گزینه های تحمیلی فرمانداری 

آقای استاندار چگونه فردی که در منطقه خود بانی کمپین نه به فرماندار غیر بومی است می خواهد در شهرستان لنده فرماندار شود؟

صدای جنوب

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، جمعی از جوانان و نخبگان شهرستان لنده خطاب به استاندار در اعتراض به گزینه های تحمیلی فرمانداری بیانیه ای صادر کردند.

متن بیانیه

بسم الله الرّحمن الرّحیم و الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاه و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین.

استاندار محترم استان کهگیلویه و بویر احمد

جناب آقای سید علی احمدزاده

سلام علیکم :

مستحضرید رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند.

این بیانیه فی الواقع تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به‌ ویژه جوانان که به‌ مثابه منشوری برای «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد.

رییس دولت سیزدهم آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنان خود در بحث انتصابات فرمانداران توجه به نیروهای ارزشی و انقلابی را شرطی مهم برای موفقیت در اداره امور عنوان کرد و اشاره داشتند برای انتخاب نیروی انسانی کارآمد باید ملاک های شایسته سالاری ، عدالت‌خواهی ، فسادستیزی ، توجه به مردم و دغدغه‌مندی ها برای گره‌گشایی از زندگی مردم باشد.

جناب آقای استاندار فرمانداران نقطه اتصال نظام به مردم هستند و واگذاری مسئولیت خطیر فرمانداری به تعبیری واگذاری ولایت و سرپرستی یک شهرستان است.

فرماندار بعنوان سکان دار در مرکز ثقل حاکمیت هر شهرستانی باید شاخص ها و نقوش برجسته ای داشته باشد و قطعاً یک فرماندار انقلابی و ولایی می تواند پیکی لایق برای دولت و حکومت جمهوری اسلامی باشد.

مردم شریف شهرستان لنده با محرومیت های زیرساختی عمیق و کهنه مسلما به فرمانداری با تجربه نیاز دارند که ظرفیت‌ها و نیازهای شهرستان‌ تحت مدیریت خود را به درستی بشناسد و با استفاده از روش‌های مختلف مدیریتی و اختیاراتی که دارد شاخص‌های اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، هنری ، آموزشی ، بهداشتی و….شهرستان‌ لنده را بهبود بخشد.

چند صباحی است که در رسانه های محلی گزینه هایی برای فرمانداری لنده مطرح می شود و افرادی منفعت طلب با تشکیل باند و با استفاده از فضای مجازی درصدد عوام فریبی و تصاحب پست ها هستند این در حالی است که بعضی از این افراد که به زور دچار پافشاری اند هیچ گونه سابقه اجرایی و مدیریتی در هیچ سازمان و نهادی بصورت دائم ندارد و استخدام رسمی نیست و اگر قرار باشد به چنین گزینه ای بها داده شود در خود همین شهرستان لنده جوانان و نخبگانی که از لحاظ سیاسی مطالبه گرترین جوان کشور هستند و از لحاظ مردمی و اجتماعی محبوبیت و مقبولیت بسیار بالایی دارد و دهها مورد نخبه دیگر که یک سر و گردن از گزینه مطرح شده بالاترند.

براستی آقای استاندار مگر دیار اولین ها آزمایشگاه و محل پس دادن آزمون و خطای افراد کم تجربه هست؟ چگونه شخصی که در منطقه خود بانی کمپین نه به فرماندار غیر بومی بود می خواهد در شهرستان دیگری فرماندار شود و مسئولیت بپذیرد؟

تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل.

در پایان ما جوانان مخالفت خود را با چنین گزینه ای اعلام می نماییم و تقاضامندیم در بحث انتخاب و انتصاب سیاسی فرماندار آینده شهرستان معیارهای تدبیر سنجی ، توانمندی و ظرفیت های سیاسی معطوف به حل مسائل بومی و محلی را مد نظر قرار دهید.انشالله…

جمعی از جوانان و نخبگان شهرستان لنده

رونوشت

نماینده محترم حوزه شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ حاج آقا سید محمد موحد

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت