پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 آذر 1400 ساعت 23:09:: شناسه خبر: 110961

مدیر کل آموزش و پرورش استان درگذشت معلمی فداکار سید حمدالله خواهش نیک را تسلیت گفت

مدیر کل اموزش و پرورش استان در پیامی درگذشت معلمی فداکار مرحوم سید حمدالله خواهش نیک را تسلیت گفت

به گزارش صدای جنوب در متن پیام  امده است

*وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ.*
*الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَهٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ*
در کمال تا‌سف و تاثر و با قلبی آکنده از حزن و ماتم ، عروج ملکوتی زائر الرضا (ع) ، دردانه فرزانه، سفیر محبت و دوستی و بزرگمرد میدان خدمت و ایثار *استادسید حمدالله خواهش نیک(رضوان الله تعالی علیه)* معاون لایق ، باکفایت و خدوم سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان را به آحاد جامعه رشید و فهیم استان ، فرهنگیان فرهیخته و اصحاب رسانه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم . زنده یاد مردی بزرگ از سلاله پاک سادات امامزاده علی بود که چون خورشیدی مشعشع در آسمان علم و ادب و رسانه استان درخشید . آموزش و پرورش استان با وجود او معطر و خوشرنگ بود. همه از او درس می آموختند. سرفصل درسهایش متعدد ، زیبا ، شیرین و سازنده بود. ادب و نزاکت ، درستکاری و صداقت ، تخصص و مهارت ، شخصیت و اصالت ، پشتکار و استقامت ، فروتنی و متانت ، دوستی و رفاقت ، امانتداری و صیانت ، خداجویی و عدالت ، گذشت و معرفت ، ایثار و شرافت تنها گزیده ای از درسهای او بود .
او نماد نامیرای فرهنگ سازمانی ، مروج ناب رفتار سازمانی و مایه عزت و اعتبار نهاد مقدس تعلیم و تربیت استان بود. مهربانیش از جنس فرزانگی بود و فرزانگیهایش نه تنها بر پایه هوش و ذکاوت و علم و خرد و اخلاق ، که بهره از معنویت اجداد امجاد و طاهرینش داشت.
عطر وجودش آرامش بخش و کلامش نغز و گره گشا بود. عزم و همت مردانه داشت و با هوش و سخت کوش و پرجنب و جوش بود. اینک او بر سفره ائمه هدی(ع) میهمان است و چشم به رحمت و مغفرت خداوند متعال دارد.
اینجانب با قلبی محزون و چشمی گریان ، مصیبت بزرگ عروج ملکوتی *زنده یاد استاد فرهیخته و والا مقام ، سید حمدالله خواهش نیک (رضوان الله تعالی علیه)* را به خانواده مکرم و داغدار، اعزه بزرگوار، اقوام ، خویشاوندان، دوستان، آشنایان و به ویژه جامعه فرهنگیان استان و خانواده بزرگ سواد آموزی و اصحاب رسانه صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن به حق پیوسته، آمرزش ، آرامش و علو درجات و برای جمیع بازماندگان و دوستداران صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت می نمایم.
*سعدی به روزگاران مهری نشسته در دل*
*بیرون نمی توان کرد (حتی) به روزگاران*
*روحش شاد و یادش تا ابد گرامی*

                              *هادی زارع پور*
*مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد*

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت