پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آذر 1400 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 110990

امام جمعه سوق:

اظهارات ضد ایرانی مقام های صهیونیستی نمایانگر عجز و ناتوانی آنهاست

آیین عبادی سیاسی نمازجمعه سوق با حضور مردم خداجوی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

صدای جنوب:

امام جمعه سوق بااشاره به مذاکرات برجام گفت:سندهایی که ایران به طرف های مقابل یعنی کشورهای اروپایی ارائه داد ، اروپا را به انفعال وادار کرد و آمریکا را عصبانی کرد و بین اروپایی ها اختلاف انداخت.
حجت الاسلام کیانی اصل ادامه داد:سند اول مربوط به برجام و قواعد و قوانین حقوقی است و مربوط به رفع تحریم های مغایر با برجام است وسند دوم مربوط به بحث تضمین از کشورهای اروپایی است و سند سوم راستی آزمایی طرف مقابل است.
وی افزود:کشورهای اروپایی هر کدام با زبانی ، سخن از عدم پذیرش مفاد دو سند کردند ؛ در حالیکه چین و روسیه ،بیشتر بر تداوم مذاکرات تمرکز کرده و از ایران حمایت نمودند.
کیانی اصل تصریح کرد:ایده توافق موقت نمی تواند اهداف ایران از مذاکرات را تأمین کند چون توافق موقت جامعیت نداشته و رفع همه تحریم ها را در بر ندارد و با قانون مصوب مجلس هم مخالف است .
وی گفت:رویکرد ایران ، رفع یکپارچه تحریمها به همراه تضمین لازم و راستی آزمایی از اقدامات انجام شده است.
وی بابیان اینکه گره زدن نجات اقتصاد به مذاکرات یک جنگ روانی برای ملتهب کردن جامعه است گفت: تحریم ها ۲۰درصد تاثیر دارد ولی جنبه روانی ، باعث ملتهب کردن و گران فروشی ها و بالا رفتن ارز است که نیاز به فرهنگ سازی دارد.
خطیب جمعه سوق تاکید کرد:اظهارات ضد ایرانی اخیر مقام صهیونیستی بیش از آن که نشانگر تهدید از جانب صهیونیستها باشد ،نمایانگر عجز و ناتوانی آنان در این مرحله از بازی مذاکرات است.
وی بااشارا به میلاد با سعادت حضرت زینب و تبریک روز پرستار نیز گفت:
انقلاب ما ، انقلاب زینبی است ؛ از اول انقلاب زنان ، یکی از برجسته ترین نقش ها را ایفا کردند ، هم در خود حادثه انقلاب و هم در حادثه بسیار بزرگ هشت سال دفاع مقدس نقش بارز خود را به نمایش دراوردند.
خطیب جمعه سوق بیان داشت:نقش مادران و همسران از نقش مجاهدان ، اگر سنگین تر و دردناک تر و تحمل طلب تر نبود ، یقیناً کمترنبود.
حجت الاسلام کیانی اصل خاطرنشان کرد:پرستار کار سختی دارد ، اجر بزرگی هم دارد اما وظیفه سنگینی دارد و پرستاران جامعه ما باید در تمام مسائل به حضرت زینب اقتدا کنند.

برپایه گزارش صدای جنوب،در ایین نماز جمعه سوق،از دانشجویان و پرستاران این شهر تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت