پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 دی 1395 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 11132

نشست استاندار و مسئولان استانی کهگیلویه وبویراحمد با معاون رئیس جمهور در تهران/تامین تسهیلات ارزی مورد نیاز پتروشیمی دهدشت

با حضور دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی، نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان به ریاست ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در تهران برا پیگیری و رفع مشکلات و موانع در امور استان برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با حضور دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بوراحمد و جمعی از مدیران استانی به ریاست ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در تهران برای پیگیری و رفع مشکلات و موانع در امور استان برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،در این نشست صالح قائم مقام صندوق توسعه ملی، شیر کوند معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور، وطنی معاون توسعه فنآوری، معاونت علمی رئیس جمهور، شیخ زین الدین معاون نوآوری و تجارتی سازی معاونت علمی، تاروردی مدیرکل دفتر فناوری استان های معاونت علمی و صادقی مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی حضور داشتند.

در این جلسه در خصوص موضوعات تخصیص آب مورد نیاز استان جهت شرب و توسعه فعالیت های کشاورزی و صنعتی، احداث پارک علم و فناوری استان، افزایش تسهیلات پرداختی برای رونق بخش گردشگری استان از محل منابع صندوق توسعه ملی، تامین تسهیلات ارزی مورد نیاز از محل صندوق توسعه ملی برای پتروشیمی دهدشت، احداث هتل سه ستاره با سرمایه گذاری شرکت های وابسته به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور و نیز پیگیری تسهیلات بانکی که در سفر رئیس جمهور به استان مقرر شده بود، توسط سیستم بانکی برای رونق سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان پرداخت شود، تصمیمات اثر گذاری اتخاذ گردید.
ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از سوی جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در ستاد فرماندهی استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می نماید، در این نشست به تلاش بیشتر برای رفع مشکلات استان تاکید کرد.
در این نشست نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، باقری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دیودیده مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، کشاورز مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، داوودی مهر مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، غفاری مدیرکل امور مالیاتی و سهمگین مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری حضور داشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت