پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 دی 1400 ساعت 00:10:: شناسه خبر: 111787

پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران به مناسبت حماسه ۹ دی

حماسه باشکوه نهم دی و بصیرت مردم انقلابی ایران، بار دیگر توطئه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد.

صدای جنوب؛

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت گچساران گفت: حماسه باشکوه نهم دی و بصیرت مردم انقلابی ایران، بار دیگر توطئه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد.
سرهنگ باقر پسنده در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیان کرد: نهم دی، سال روز تجدید میثاق ملت سرافراز ایران با ولایت و رهبری می باشد.
وی در این پیام افزود: حماسه نهم دی‌ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید. حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
سرهنگ پسنده ادامه داد: روز نهم دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران عنوان کرد: اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، تقارن این ایام را با حماسه بزرگ نهم دی‌ماه، نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانسته و از خداوند متعال توفیق خدمت رسانی به مردم شریف و ولایت مدار شهرستان گچساران را با استعانت از بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و الگوبرداری از مکتب شهید سلیمانی برای همه مسئولین مسئلت مینمایم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت