پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 دی 1400 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 112148

برگزاری آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها در دهدشت

دومین آئین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی امروز با حضور مسیولین شهرستانی و اقشار مختلف مردم و سردار رحیم نوعی اقدم که میهمان ویژه این آیین بودند در گلزار شهدای شهر دهدشت برگزار شد، همچنین مردم ولایمتدار شهردهدشت در این آئین میزبان یک شهید گمنام بودند.

،دومین آئین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی امروز با حضور مسیولین شهرستانی و اقشار مختلف مردم و سردار رحیم نوعی اقدم که میهمان ویژه این آیین بودند در گلزار شهدای شهر دهدشت برگزار شد، همچنین مردم ولایمتدار شهردهدشت در این آئین میزبان یک شهید گمنام بودند.

 

سردار نوعی اقدم با قدردانی از همراهی و همدلی مردم کهگیلویه(دهدشت)در زمان تصدی مسئولیتشان در مراسم آیین دومین سالگرد شهید سلیمانی و شهدای مقاومت به ایراد سخن پرداخت واظهار داشت: در مکتب قاسم سلیمانی مردم ولی نعمت و ارباب هستند و بقیه در هر لباسی خدمتگزار و خادم شما مردم هستند.

 

وی افزود: این شما مردم بودید که در سختی ها، ناملایمات، بحران ها و تهدید ها سینه سپر کردید و ایستادید پس انقلاب و نظام متعلق به شما مردم است.

 

سردار نوعی اقدم با اشاره به خط مقدم و مقاومت گفت: حضور ما در خط مقدم خط باریکه ای است و نمی تواند کاری کند چرا که خط مقدم به عقبه اش وابسته است و عقبه و توانایی و استحکام ما از شما مردم است.

 

وی در تذکر و توصیه ای به دولت انقلابی تصریح کرد: ما مردم شما را دولت انقلابی می دانیم ولی باید مسیولان دولت بدانند ره و روششان از فرهنگ و سیره شهدا و ارزش های شهدای دهه شصت باشد وگرنه ما این دولت انقلابی را قبول نداریم.

 

 

 

وی بر حرمت شهدا و خانواده های تاکید ویژه داشت.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت