پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 دی 1400 ساعت 14:10:: شناسه خبر: 112480

فرماندار جدید کهگیلویه:

استقرار فرمانداری ویژه در کهگیلویه ضروری است

موسوی بیان داشت: امیدوارم با حمایت استاندار، پشتیبانی نماینده مردم شهرستان در مجلس، همفکری علما و روحانیت و اساتید دانشگاهی و فرهنگیان مسیر را به نحوی پیگیر باشیم.

سید عبدالعزیز موسوی امروز در آیین معارفه خود به عنوان فرماندار شهرستان گفت: دولت مردمی در راستای تحول‌گرایی با همه نخبگان و صاحب نظران تعامل پویا و از عقلا مشورت‌پذیری دارد.

 

فرماندار کهگیلویه افزود:این دولت برای پیشبرد کارها، بهبود نسبی و گشایش در امور، شتاب توسعه و روند افزایشی شاخص‌های عزت همت دارد.

 

وی با بیان اینکه منشور مدیریتی‌ام کلام مولا علی«ع» است، اضافه کرد: این منصب را امانت الهی می‌دانم به چشم طمع و کاسبی به آن نگاه نمی‌کنم.

 

موسوی بیان داشت: امیدوارم با حمایت استاندار، پشتیبانی نماینده مردم شهرستان در مجلس، همفکری علما و روحانیت و اساتید دانشگاهی و فرهنگیان مسیر را به نحوی پیگیر باشیم.

 

وی گفت:متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب از حضور جوانان پرشور در مراحل کاری به نحو مطلوب استفاده و بهره خواهم برد.

 

موسوی با بیان اینکه آمایش سرزمین کهگیلویه برای مسیر توسعه ضرورت دارد، توجه ویژه به مقوله گردشگری و ساماندهی سیمای شهری، عنایت به کشاورزی با اصلاح الگوی کشت و توجه به کشت گیاهان دارویی،توجه به راهها و دو بانده‌سازی را از جمله برنامه‌ها برای توسعه شهرستان اعلام کرد.

 

وی گفت: امور در کهگیلویه مطلوب نخواهد شد مگر با استقرار فرمانداری ویژه. امیدواریم با محقق شدن این خواسته شاهد تسریع و شتاب گرفتن توسعه باشیم.

 

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: همه شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی را به مدد می‌طلبم به اصول و ارزش‌ها پایبندم و تا عمر باقیست به این اصول تکیه خواهم کرد.

 

وی اضافه کرد:البته این به معنای عدم تعامل و همراهی با همه اقشار و گروهها و غافل شدن از هم اندیشی نیست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت