پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 دی 1400 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 112647

غده سرطانی یا مسکن مهر دهدشت!

سید عبدالعزیز موسوی در این جلسه با بیان اینکه جهت رفع مشکلات مسکن مهر تمام توانم را به کار میگیرم گفت؛مشکلاتی در مسکن مهر وجود داشته و مراجعات مردمی و مطالبه مردم ما بر آن شدیم که مسئولین مربوطه را به همراه خودمان به اینجا بیاوریم و از نزدیک مشکلات را مشاهده کنیم.

صدای جنوب:

جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر دهدشت با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و جمعی از مدیران در مسجد مسکن مهر برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب، در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی جهت رفع مشکلات مسکن مهر به بحث و تبادل نظر پرداختند و مصوباتی نیز انجام شد.

 

سید عبدالعزیز موسوی در این جلسه با بیان اینکه جهت رفع مشکلات مسکن مهر تمام توانم را به کار میگیرم گفت؛مشکلاتی در مسکن مهر وجود داشته و مراجعات مردمی و مطالبه مردم ما بر آن شدیم که مسئولین مربوطه را به همراه خودمان به اینجا بیاوریم و از نزدیک مشکلات را مشاهده کنیم.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود؛ انشاالله با صحبت‌ هایی که انجام و پیگیری‌ هایی که شد ، از نزدیک با حضور مشکلات را رصد کردیم مصوباتی جهت رفع مشکلات داشتیم.

موسوی تصریح کرد؛ امیدواریم که بتوانیم در راستای رفع این مشکلات هر آنچه که در توان داریم با توجه به مقدرات دستگاه‌ها و اجرایی کردن این مصوبات نهایت تلاش را داشته باشیم.

هدف از حضور را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: امیدوارم مردم هم بیش از پیش بتوانند در این محل با آرامش و آسایش زندگی کنند.

فرماندار کهگیلویه خطاب به مدیران گفت؛ مشکلات مسکن مهر ثبت و مصوبات اجرایی شود که بار دیگر شاهد بیان مشکلات این جلسه نباشیم.

امام جمعه دهدشت نیز در این جلسه گفت؛ مسکن مهربه عنوان یک راه برون رفت جهت مشکلات مردم در شهرهای مختلف ایجاد شده ولی در دهدشت جانمایی درستی انجام نشده است.

حجت الاسلام وحدانی فر تصریح کرد؛ مسکن مهر در دهدشت به یک غده سرطلانی تبدیل شده و ۱۲ سال است که کلنگ زنی شد و برخی از خانه ها که هنوز تحویل نشده در حال تخریب شدن هستند.

وی عنوان کرد؛ در یکسال گذشته ۲۵۰ خانه به چرخه استفاده در آمده و تحویل مردم گردید است.

وحدانی فر افزود؛ زیرساخت های مسکن مهر زیرساخت های مناسبی نیست راه ارتباطی، فضای های فرهنگی و فضای سبز مناسبی و ….. وجود ندارد.

امام جمعه دهدشت ابراز کرد؛ مدیران با نگاه مثبت و نگاه توانستن که بتوانیم این کار را انجام دهیم ورود کنند.

وی گفت؛ امیدوارم فرماندار که نگاه انقلابی دارد و این کار نیاز به یک حرکت انقلابی دارد با حرکت انقلابی جهت رفع مشکلات تلاش کند.

سرهنگ سید حمزه محقق زاده گفت:امورات فرهنگی را باید سرلوحه قرار دهیم و در این راستا نیاز به برنامه‌ریزی دقیق است.

فرمانده سپاه کهگیلویه ابراز کرد؛ جهت راه اندازی پایگاه مقاومت بسیج در مسجد در کمیسیون مطرح می کنیم و  کد فعال شود و بزودی این پایگاه مستقر شود.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت