پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 بهمن 1400 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 113182

امام جمعه یاسوج:

دستاوردهای انقلاب در حوزه داخلی و بین المللی بی‌شمار است

آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: عده‌ای آخرت را فدای دنیا می‌کنند اما اینها نمی‌دانند که دنیا تمام شدنی است آنهایی که قدرت و ثروت و ملک و میراث داشتند همه را گذاشتند و رفتند نمرودها و فرعون ها با همه سرمایه‌های خود […]

آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: عده‌ای آخرت را فدای دنیا می‌کنند اما اینها نمی‌دانند که دنیا تمام شدنی است آنهایی که قدرت و ثروت و ملک و میراث داشتند همه را گذاشتند و رفتند نمرودها و فرعون ها با همه سرمایه‌های خود از این دنیا رفتند.

 

وی گفت: اما گروهی هستند که با خدا معامله می‌کنند جان مال و قدرت خود را در راه خدا خالصانه و مخلصانه کنار می‌گذارند تا ارزش‌های دینی و الهی را زنده نگه دارند آنها در مقابل غارتگران ستمکاران و ظالمان ایستادگی کرده و تا جایی که می توانند در راه خدا می جنگند تا به شهادت برسند آن قدر مبارزه کرده و جان دادند که تعداد آنها روی زمین کم شده است.

 

حسینی گفت: سکوت و تقیه و فریاد و جنگ و صلح آن ها برای خدا بوده و این گروه رستگاران هستند.

 

امام جمعه شهر یاسوج به مناسبت‌های مختلف هفته به خصوص دهه فجر انقلاب و فرا رسیدن ۱۲ بهمن روز ورود امام به کشور اشاره کرد و گفت: آغاز دهه فجر باشکوه انقلاب اسلامی را در پیش داریم جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا حق همیشه ماندنی و همه عالم متعلق به خداست هر کس به سوی خدا برود باقی و بقیه فنا هستند.

 

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: حکومت اسلامی حق و حکومت طاغوت باطل است وظیفه همه و هر مومن تلاش برای استقرار حکومت اسلامی است پیامبر اسلام در اولین فرصت حکومت اسلامی را تشکیل دادند بدون تشکیل حکومت اسلامی و بدون رهبران الهی احکام اسلام و ارزش‌های الهی در جامعه بشری اجرا نخواهد شد.

 

حسینی گفت: این انقلاب بدون رهبران معنوی و استقرار حکومت اسلامی و اجرای فرامین الهی به پیروزی نرسید.

 

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: دستاوردهای انقلاب در حوزه داخلی و بین المللی بی‌شمار است به برکت انقلاب عزت و استقلال یافتیم امروز حکومت و ملت ایران با قدرت در مقابل دنیای استعمار و استکبار ایستاده است و در مقابل همه توطئه های دشمنان با عظمت به پیش می‌رود.

 

وی افزود: مستشاران آمریکایی حق توحش از ملت می گرفتند و بالاترین اهانت به ملت ایران هم این حق توحش بود ایرانی جماعت را وحشی تلقی می‌کردند با اینکه دانشمندان و علما بزرگ داشتیم فرهنگ ما وحیانی بود اما چنین دچار بدبختی و نکبت شده بودیم اما در همه عرصه ها اکنون در دنیا سرآمد هستیم و به یک قدرت به شمار می رویم در زمینه نظامی ایران یکی از قدرت‌های بزرگ کنونی جهان است در حمایت از مظلومان جهان فلسطین لبنان و سایر کشورهای منطقه حرف اول را می‌زنیم.

 

حسینی در ادامه به صعود تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی به جام جهانی اشاره کرد و گفت: بازیکنان تیم ملی بازی بسیار خوب و درخشانی از خود به نمایش گذاشتند که جای تبریک به همه ملت ایران به خصوص مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

 

وی در ادامه به جرم و جنایتی که علیه مردم مظلوم یمن می‌شود اشاره کرد و گفت: به همین دلیل بعد از اقامه نماز راهپیمایی در حمایت مردم مظلوم یمن را خواهیم داشت.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت