پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 بهمن 1400 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 113349

طی مراسمی در فرمانداری کهگیلویه:

بخشدار مرکزی کهگیلویه معارفه شد

صدای جنوب: با حکم استاندار کهگیلویه و بویر احمد و طی مراسمی در فرمانداری کهگیلویه بخشدار مرکزی کهگیلویه معارفه شد با حکم علی احمد زاده استاندارکهگیلویه و بویر احمد بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه منصوب و مراسم معارفه ی وی با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی […]

صدای جنوب:

با حکم استاندار کهگیلویه و بویر احمد و طی مراسمی در فرمانداری کهگیلویه

بخشدار مرکزی کهگیلویه معارفه شد

با حکم علی احمد زاده استاندارکهگیلویه و بویر احمد بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه منصوب و مراسم معارفه ی وی با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه طی ایینی سازمانی معارفه بخشدار مرکزی به ریاست فرماندار و با حضور فتاح محمدی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری برگزار شد و علیرضاطاهری پناه از کارکنان فرمانداری کهگیلویه به این سِمت منصوب گردید.
پیش از این سیدشرمت اله حسینی پرور عهده دار این مسئولیت بود.وی از سال ٩٢ به مدت٨ سال و از زمان شروع دولت پیشین و در مجموع ١٢ سال در وزارت کشور عهده دار سمت بخشداری بود.
طاهری پناه از پرسنل رسمی وزارت کشور و فرمانداری کهگیلویه است. وی همچنین از چهره های جانباز دفاع مقدس نیز می باشد.
فرماندار کهگیلویه در این مراسم بابیان اینکه فلسفه جابجایی افرادسازمانی در مناصب تحول افرینی در راستای رفع مشکلات است تصریح کرد : باید تلاش کرد فرصت خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی منجر به حل مشکلات مردم و ایجاد توسعه بیشتر شود.
وی با اشاره به مصادیق خدمت از منظر امام و رهبری انقلاب خاطرنشان کرد : پذیرش مسئولیت های گذرا امانت و پذیرش نوکری مردم است; در صورتی از سوی مدیران ادعا نیست که خروجی آن پاسخگویی مطلوب به مطالبات مردم باشد.

وی خطاب به بخشدار جدید بخش مرکزی گفت: امیدوارم بتوانید با خدمت همه جانبه به روستاییان شریف و تعامل با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش و روستا، در مسئولیت محول شده با نشاط بیشتر از پیش موفق و موید باشید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت