پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 بهمن 1400 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 114022

انتقاد تند رئیس انجمن خبرنگاران کهگیلویه از برخی مدیران/ درخواست از استاندار و فرماندار برای عزل مدیران

رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان کهگیلویه از رسانه گریزی برخی از مدیران خبرداد و گفت؛ برخی مدیران در عصر ارتباطات گرفتار خبرنگار هراسی هستند و بهانه های مختلف سعی دارند خدمات نظام را بیان نکنند.

صدای جنوب:

رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان کهگیلویه از رسانه گریزی برخی از مدیران خبرداد و گفت؛ برخی مدیران در عصر ارتباطات گرفتار خبرنگار هراسی هستند و بهانه های مختلف سعی دارند خدمات نظام را بیان نکنند.

 

به گزارش دهدشت نیوز ـ، خلیل مهرجو در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:کارها و خدمات زیادی با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون در سطح شهرستان انجام شده که باید این خدمات توسط مدیران و د در گفتگو با رسانه ها برای مردم بیان شود.

 

وی ادامه داد: گاها مشاهده میشود مدیران با چندین سال سابقه مدیریتی و همچنین برخی مدیران که در دولت جدید منصوب شدند به طریق مختلف سعی دارند خدمات انقلاب بیان نکنند، این مدیران در طول دوران مدیریتی یک نشست خبری برگزار نکرده و ارتباطی با خبرنگاران ندارد.

 

مهرجو تصریح کرد؛ قطعا مدیرانی که از رسانه ها گریزان هستند سعی در سرپوش گذاشتن بر نقاط ضعف و ناکارآمدی خود دارند و زیبنده نیست مدیری کارهای نظام و دولت را بیان نکند.

 

وی اضافه کرد: برخی مدیران عملکرد خود و خدمات نظام را در قالب یک عکس و یا گروه ۱۵۰ نفری به اشتراک میگذارند و همچنان از رسانه ها گریزان هستند(هرچند برخی زحمت همین کار را به خود نمی دهند) قطعا به خوبی میدانند که رسانه ها نقاط ضعف را جهت رفع اطلاع رسانی می کنند.

 

رئیس انجمن خبرنگاران گفت: گاها خبرنگاران از رسانه گریزی مدیران نزد ما گلایه می کنند که این امر شایسته نظام نیست، انتظار می رود مدیران سنتی و رسانه گریز عزل تا مدیران جوان، جهادی و انقلابی و پای کار و اهل تعامل با رسانه بر منصب ریاست بنشینند.

 

وی ابراز کرد: مدیران می گویند خبرنگاران را نمیشناسیم ضعف از حوزه خبر نیست ضعف از مدیرانی است که تعامل ندارند و از رسانه گریزان هستند و گرنه خبرنگاران شهرستان مشخص و در چارچوب قانونی فعالیت دارند.

 

مهرجو افزود: انتظار می رود استاندار، فرماندار و دیگر نهادها متولی ضمن عزل مدیران رسانه گریز و سنتی در معرفی مدیران دقت کنند،مدیرانی منصوب کنند که با رسانه ها تعامل داشته و خدمات جمهوری اسلامی را بیان کنند.

*********

برپایه گزارش صدای جنوب، متاسفانه علیرغم خبرنگاران شاخصی که در کهگیلویه وجود دارند و به نوعی در استان برای خود نامی دارند اما قصه نامهربانی مدیران باانها  طولانی است.

صدای جنوب انتظار دارد مدیران در راستای جهاد تبیین و بیان خدمات نظام رویه ناصحیح گذشته را کنار گذاشته و خبرنگاران را یاور خود در اجرای مسئولیت بدانند.

لازم به ذکر است، سیده طیبه سعادتی،حسین خدمتی،خلیل مهرجو،کیوان سروش مقدم، امین سبحانی، کیانی باوند، فاطمه خطیبی، مریم پیروزان، ادریس کشاورز، پرنده وار،ابید،خزیر،باستی،تباری،،روح اله احمدی، آرام و اشکاوندی از خبرنگاران شاخص کهگیلویه هستند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت