پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 بهمن 1400 ساعت 13:11:: شناسه خبر: 114133

دومین مرحله اعطای جهیزیه به زوج های جوان به مناسبت دهه فجر در سپاه ناحیه گچساران

به همت قرار گاه جهادی طلایه داران ظهور کهگیلویه وبویراحمد ۷۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بین زوج های نیازمند در گچساران توزیع شد.

صدای جنوب؛

سرهنگ باقر پسنده در حاشیه آئین پویش لبخند نوعروسان رزمایش همدلی اظهار کرد: دومین مرحله اعطای جهیزیه به زوج های جوان به مناسبت دهه فجر در سپاه ناحیه گچساران انجام شد.
وی بیان کرد: خدمات انقلاب به محرومین و مستضعفین بی‌بدیل بوده و این انقلاب به حق نام انقلاب مستضعفان را گرفته  و امام راحل  و مقام معظم رهبری نیز در همه ادوار سفارش بر خدمت بی‌منت به محرومین کرده‌اند.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب ۴۳ سال افتخار و عزت و اقتدار را کسب کرده ایم و افتخار خدمت گذاری به مردم را داریم، تصریح کرد: سپاه همیشه در خدمت به مردم و کشور در تمام صحنه ها حضور دارد.
پسنده عنوان کرد: امروز سالروز عملیات والفجر ۸ است عملیاتی که برگ برنده در تاریخ ۸ سال دفاع مقدس به شمار می‌رود.
وی گفت: دشمن تصور نمی کرد این عملیات در چنین‌ مکان و با این ابعاد شکل بگیرد و در سال ۶۴ عملیات والفجر ۸ به پیروزی رسید و در آن به صدام درس نکته آموزی داده شد که نمی توان با انقلاب اسلامی جنگید.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به توزیع ۵ مرحله جهیزیه توسط سپاه ناحیه این شهرستان در سالجاری، خاطرنشان کرد: به همت قرار گاه جهادی طلایه داران ظهور کهگیلویه وبویراحمد ۷۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بین زوج های نیازمند در گچساران توزیع شد.
پسنده با اشاره به اینکه تا کنون ۲۰۰ سری جهیزیه توسط سپاه این شهرستان توزیع شده است، بیان کرد: این اقدام در راستای کمک به ازدواج جوانان و همدلی با آنها انجام شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت