پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 بهمن 1400 ساعت 07:11:: شناسه خبر: 114207

به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت:

پیگیری مشکلات قضایی خانواده های مددجویان در زندان دهدشت

در این دیدار که با حضور حجت الاسلام اسلامی قاضی ناظر زندان دهدشت و رئیس زندان دهدشت برگزار شد خانواده های مددجویان، مشکلات خود را بیان کردند.

صدای جنوب:

به مناسبت دهه مبارک فجر، دیدار مردمی با هدف پیگیری مشکلات قضایی خانواده های مددجویان در زندان دهدشت برگزار شد.

در این دیدار که با حضور حجت الاسلام اسلامی قاضی ناظر زندان دهدشت و رئیس زندان دهدشت برگزار شد خانواده های مددجویان، مشکلات خود را بیان کردند.

رئیس زندان دهدشت با بیان اینکه از برنامه منظم و مستمر دستگاه قضایی کهگیلویه بازدید از زندان و بررسی مشکلات زندانیان است ادامه داد: ایام الله دهه فجر فرصتی است که برای تحقق این امر با توجه به شرایط کرونایی بازدید از زندان و دیدار چهره به چهره قاضی ناظرزندان با زندانیان  با رعایت فاصله های اجتماعی و نکات بهداشتی بر گزار شود.

سخنگو تصریح کرد:معتقدیم که دیدار چهره به چهره با زندانیان وخانواده های انها و بررسی مشکلات شان تأثیر زیادی در صدور آراء و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس دارد بنابراین اجرای این برنامه‌ها و بازدیدها هدفمند است و موجب رضایتمندی خانواده ها و امید به اینده بهتر می شود .

وی ادامه داد: درخواست های خانواده زندانیان  پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام اسلامی نیز گفت: حمایت و مراقبت از خانواده زندانیان اقدامی موثر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی این قشر آسیب پذیر است.

اسلامی تاکید کرد: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب در حمایت از خانواده زندانیان، در سالهای اخیر توجه ویژه ای به این قشر آسیب پذیر شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت