پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 بهمن 1400 ساعت 11:11:: شناسه خبر: 114327

برگزاری مناقصه پروژه چرام به باشت در هفته اینده

  سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام با افزودن این خبرگفت:پروژه چرام به باشت در فازاول به طول ۲کیلومتر به مبلغ۱۶ میلیارد تومان در هفته آینده به مناقصه خواهد رفت.  وی با بیان اینکه این محور ارتباطی به طول ۱۰کیلومتر است،گفت: تکمیل جاده ارتباطی چرام به باشت  نقش مهمی در رفاه حال مردم و تردد آسان […]

 

سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام با افزودن این خبرگفت:پروژه چرام به باشت در فازاول به طول ۲کیلومتر به مبلغ۱۶ میلیارد تومان در هفته آینده به مناقصه خواهد رفت.
 وی با بیان اینکه این محور ارتباطی به طول ۱۰کیلومتر است،گفت: تکمیل جاده ارتباطی چرام به باشت  نقش مهمی در رفاه حال مردم و تردد آسان وسایط نقلیه خواهد داشت.

 

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام با افزودن این خبرگفت:پروژه چرام به باشت در فازاول به طول ۲کیلومتر به مبلغ۱۶ میلیارد تومان در هفته آینده به مناقصه خواهد رفت.

 وی با بیان اینکه این محور ارتباطی به طول ۱۰کیلومتر است،گفت: تکمیل جاده ارتباطی چرام به باشت  نقش مهمی در رفاه حال مردم و تردد آسان وسایط نقلیه خواهد داشت.
او با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به تکمیل عملیات اجرایی این پروژه افزود: با تکمیل این پروژه شاهد کاهش میزان تصادف ها و ارتقای سطح ایمنی در این محور خواهیم شد.
رئیس شورای اداری چرام افزود: به دلیل نیاز و وجود مشکل های ارتباط جاده ای، تسریع در تکمیل این پروژه ضروری است.
توفیقیان افزود: محور چرام به باشت یکی از زیباترین محور‌های مواصلاتی جنوب کشور در ایام بهار به خصوص فروردین و اردیبهشت به شمار می‌رود.
جاده ارتباطی باشت ـ. چرام که چهار شهرستان استان شامل (چرام، کهگیلویه، لنده و لیکک) را به محور ترانزیتی گچساران ـ. بابامیدان و شیراز و یا گچساران ـ. خوزستان متصل می‌کند.
محور باشت به چرام بیش از ۶۳ کیلومتر طول دارد و مدتی است این جاده در دست تعمیر وبازسازی است، پیچ‌های خطرناک و نقاط حادثه خیز در این محور ارتباطی در سالیان گذشته موجب بروز تصادفات متعدد و کشته و مجروح شدن عده زیادی از هموطنانمان شده است، اما متاسفانه مدتی است که این طرح نیمه کار رها شده بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت