پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 بهمن 1400 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 114653

پیام تبریک رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده بمناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لنده در پیامی فرا رسیدن ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر را تبریک گفتند.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لنده در پیامی فرا رسیدن ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر را تبریک گفتند.

*بسم الله الرحمن الرحیم*

*حقُ علیٍّ عَلی هذهِ اِلاُمَهِ کَحَقِ الوالِدِ عَلی الوَلَدِ.*

ماه رجب ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی منتهای خود ، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص) امام علی (ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید ، *سیزدهم رجب* ، افزون بر شادمانی میلاد شهریار خردورزی و عدالت ، با احترام به ارجمندی مقام پدران آسمانی و سپاس از مهرگسترده ایشان معطر شده است.

بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص) در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن ، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچ گاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

*اینجانب میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر را به همه پدران تبریک عرض نموده و موفقیت پیروزی و سلامتی شما و خانواده های گرانقدرتان را همواره از خدای سبحان مسئلت می نمایم .*

امید است با استعانت از خداوند منان ، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیره زندگانی حضرت علی (ع) و ائمه اطهار (ع) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تحکیم حکومت عدل الهی پیروز و سرافراز باشد .

از پروردگار بی همتا توفیق همگان را در شکرگزاری نعمت ولایت حضرت علی (ع) و قدرشناسی از پدران عزیز را خواستارم و حق عظیم پدر بر دوش فرزندان را به خود و همگان یادآور شده و از خداوند منان صحت و عافیت دنیا را برای پدران در قید حیات و آمرزش و مغفرت واسعه الهی برای پدران از دنیا رفته خصوصا شهدای والامقام شهرستان لنده را مسئلت می نمایم.

 

*جهانشیر افراخته*

*رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده*

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت