پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 بهمن 1400 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 114785

درجلسه با مدیر کل بیمه سلامت مطرح گردید:

طرح شناسایی افراد کم برخوردار محروم از هرگونه خدمات بیمه ای در شهرستان لنده+تصاویر

درجلسه با مدیر کل بیمه سلامت ، طرح شناسایی افراد کم برخوردار محروم از هرگونه خدمات بیمه ای و قرارگرفتن تحت پوشش بیمه تکمیلی خدمات درمانی رایگان به اجرا در خواهد آمد.

صدای جنوب

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، آقای دکتر کاظمی مدیرکل بیمه سلامت گریزی به جمعیت مشمول بیمه را ارائه دادند و گفتند: از مجموع جمعیت کل کشور ۴۲میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که دراستان ما از مجموع جمعیت ۷۳۰ هزار نفری حدود ۵۳۰هزار و در شهرستان لنده این عدد حدودا ۱۷۸۰۰ نفر از اشکال مختلف بیمه ای برخوردارهستند.

وی از لحاظ رتبه بندی کشوری استان ما در کشور درنسخه نو سیستمی الکترونیکی در رتبه اول قرار دارد که همین امتیاز باعث شده که بدهکاریهای گذشته ما پرداخت شده و پرداخت ها بروز رسانی شود.

کاظمی گفت: به محض راه اندازی بیمارستان بیمه سلامت در شهرستان مستقر می شود. در ادامه جناب آقای اژدر رئیس امداد بیمه گری از طرح محلات کم برخوردار موسوم به طرح ۲۰۲۰ ارائه شده وزارت کشور که در شهرهای مختلف کشور درحال پیاده سازی که در آن افراد کم برخوردار از خدمات بیمه ای (طرح هم پوشانی ) شناسایی و شناسه دار می شوند وبا سازمان بیمه سلامت تفاهم نامه همکاری امضاء گردید.

دراین جلسه مقرر گردید که ماهیانه ۲جلسه با حضور فرماندار شهرستان یا معاون فرماندار،رئیس بیمه سلامت جناب آقای افروس ،روسای محترم شبکه بهداشت،کمیته امداد امام خمینی(ره ) ،بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کارگروهی تشکیل که بر اساس دستورالعمل ابلاغی ودر قالب فرمهای ارائه‌شده افراد مذکور شناسایی شده معرفی تا اقدامات بعدی که همان بیمه تکمیلی رایگان می باشد صورت پذیرد.

در این جلسه دکتر کاظمی بر تامین هزینه های ناباروری زوجین حتی در صورت عدم نتیجه گیری تاکید نمودند و دراین زمینه خواستار اطلاع رسانی به مردم شدند.

وی همچنین گفتند این آمادگی را داریم که در صورت هزینه‌های بالای بیماران بی بضاعت و ارائه مستندات پزشکی می توانیم تا سقف مبلغ ۴میلیون تومان پرداخت نماییم.

در ادامه جناب آقای دانش فرماندار محترم شهرستان ضمن عرض سلام و خیرمقدم به جناب آقای دکتر کاظمی مدیرکل بیمه سلامت و هیئت همراه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص خدمات رسانی به بیماران که ما بایدکاری کنیم که بیمار علاوه بر رنج ومشقت بیماری در بحث هزینه‌های درمان دغدغه دیگری نداشته باشد، گفت؛ این کار شما بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و باعث می شود که بیمار بدون دغدغه به پزشک مراجعه وکار درمان آن انجام شود.

دانش گفت؛ آماده هر گونه همکاری با بیمه سلامت خواهیم بود وبازه زمانی مشخص شودتا افراد مورد نظر شناسایی شوند.

وی خواستار اطلاع رسانی به مردم در خصوص پرداخت هزینه های ناباروری و همچنین پرداخت هزینه ۴میلیون تومانی ناشی از هزینه‌های بالای افراد بی بضاعت که در بیمارستان ها بستری می شوند ،شدند و خطاب به مدیرکل بیمه سلامت گفتند ؛ما مشتاق خدمات اینچنینی دیگری هستیم تا ما به اطلاع مردم برسانیم.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت