پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اسفند 1400 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 115482

اتمام حجت فرماندار کهگیلویه با مدیران ناتوان/موسوی: استعفا دهید

عبدالعزیز موسوی در نشست ستاد کرونای شهرستان کهگیلویه افزود: در دولت انقلابی مدیران باید پای کار باشند و تا بخواهی مدیر در شهرستان برای خدمت است.

صدای جنوب:

فرماندار شهرستان کهگیلویه با گلایه از برخی مدیران که به بهانه مختلف پای کار نیستند گفت: تمام مسئولان شهرستان باید در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت‌رسانی باشند و اگر مدیری با این شرایط نمی تواند پای کار باشد از صبح شنبه استعفای خود را تحویل دهد.

عبدالعزیز موسوی در نشست ستاد کرونای شهرستان کهگیلویه افزود: در دولت انقلابی مدیران باید پای کار باشند و تا بخواهی مدیر در شهرستان برای خدمت است.

وی در خصوص بازگشایی یا تعطیلی مدارس با اشاره به اینکه در حوزه روستایی کلیه مدارس باز بوده و در حوزه شهری نیز ابتدایی ها به صورت زوج و فرد به فعالیت خود ادامه می دهند، تصریح کرد: متوسطه دوم و سوم مدارس زیر ۱۰۰ دانش آموز با سقف کلاس ۱۵ نفر باز  و مدارس بالای صد نفر  همچنان تعطیل است و مهدکودک ها نیز این هفته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی باز هستند.

موسوی با اشاره به اینکه تالارها تعطیل و دفتر خانه های ثبت ازدواج موظف هستند با ظرفیت محدود مراسمات را برگزار کنند، بیان کرد: اماکن ورزشی سربسته تعطیل اما روباز با رعایت دستورالعمل ها باز هستند.

سید منصور تقوی نیز در این در نشست ، اظهار کرد: تعطیلی تالارهای پذیرایی و اماکن ورزشی سرپوشیده در سطح شهرستان امری ضروریست.

وی افزود: آموزش حضوری و گروهبندی شده و یک روز در میان مقطع ابتدایی و همچنین متوسطه های اول و دوم با جمعیت زیر یکصد نفر دانش آموز و با گروههای کلاسی حداکثر ۱۵ نفری، آموزش حضوری و گروهبندی شده و همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مهد کودک ها از جمله موارد مهم دستورالعمل‌های ستادی کرونای شهرستان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در ادامه با تاکید بر این مهم که مصوبات این جلسه از شنبه هفتم اسفند لغایت پایان هفته اجرایی خواهند شد، اظهار کرد: تشدید نظارت بر فعالیت اصناف مختلف و بازاریان، کافه باغ ها و همچنین مراسمات تشییع و خاکسپاری و برخورد با متخلفان و ناقضین شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا از مصوبات سی و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان کهگیلویه است.

تقوی بیان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر بیماری کرونا و در پی تعطیلی تالارها تمامی دفاتر ثبت ازدواج نیز موظف به ثبت ازدواج با حضور زیر ۱۰ نفر همراه در محل دفترخانه خواهند بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت