پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اسفند 1400 ساعت 10:12:: شناسه خبر: 115569

بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار از شهر چیتاب و بخش کبکیان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در سفری به شهر چیتاب و بخش کبکیان و حضور در جمع برخی از اعضای شورای اداری در دفتر امام جمعه این شهر از پیگیری مشکلات و مطالبات این شهر خبر داد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در سفری به شهر چیتاب و بخش کبکیان و حضور در جمع برخی از اعضای شورای اداری در دفتر امام جمعه این شهر از پیگیری مشکلات و مطالبات این شهر خبر داد

. سید جواد هاشمی مردم شهر چیتاب را انقلابی ، ولایی و پایبند به اصول و ارزشهای نظام و انقلاب خواند که در برهه های حساس و مختلف پشتیبان انقلاب بودند

. معاون سیاسی استاندار خدمات رسانی به مناطق کمتر برخوردار و محروم را از رسالت ها و اولویتهای دولت انقلابی خواند و افزود : در نشستی در آینده نزدیک با حضور مسئولان استانی و با محوریت فرماندار شهرستان بویراحمد نیازمندیها،مشکلات و مطالبات مردم این شهر و بخش مورد بررسی جدی قرار خواهد گرفت.

وی سردار شهید ستار اورنگ شهید مدافع حرم را از افتخار استان برشمرد و خاطرنشان کرد در تلاشیم متناسب با جان فشانی ها و رشادت‌های مردم این منطقه چه در دوران دفاع مقدس و چه برهه های دیگر خدمات رسانی داشته باشیم و یقینا مناطق مختلف در جای جای استان در اولویت خدمات رسانی است.

هاشمی تکمیل و تعیین تکلیف پروژه نیمه تمام در این بخش را از مطالبات مهم مردم و مسئولان برشمرد و گفت: در نشستی در آینده نزدیک این موضوع مهم با حضور دستگاههای متولی و زیرساختی بررسی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اهمیت این امر مهم در سخن و کلام بزرگان را گوشزد کرد و افزود: موضوع کتابخانه از دیگر نیازمندیها و مطالبات مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان این شهر است که با پیگیری جدی موضوع در صدد احداث کتابخانه یا راه اندازی کتابخانه ای بزرگ در جای مناسبی در چیتاب هستیم و شخصا پیگیر این موضوع مهم خواهم بود.

پس از این نشست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار به همراه امام جمعه شهر چیتاب،فرماندار بویراحمد و برخی مدیران کل و مدیران شهرستانی از آنها کتابخانه این شهر و چند پروژه دیگر بازدید کردند.

حجت الاسلام پژمان امام جمعه شهر چیتاب با تشریح وضعیت نیازمندی های این شهر و مطالبات مردم، از توجه ویژه و پاسخگویی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تقدیر ویژه کرد و افزود: در هر ساعت و زمانی که به عنوان خادم مردم برای پیگیری مشکلات با معاون سیاسی در تماس بودیم ،وی پاسخگوی مطالبات و خواسته های مردم بوده و این رویه در همه شهرستانها و بخشها نیز صدق می کند. محسنی بخشدار این بخش نیز در این نشست و حاشیه بازدیدها هم گزارشی از روند پروژه ها و خدمات انجام گرفته ارایه داده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت