پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اسفند 1400 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 115994

آمادگی شبکه دنا برای ساخت انیمیشن و مستند انقلابی

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ مستند طرح‌ها و اقدامات شاخص سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ساخته می‌شود.

به گزارش  صدای جنوب  مدیر کل صدا و سیمای این استان در دیدار با فرمانده سپاه فتح استان که به مناسبت روز پاسدار برگزار شد یکی از برنامه‌های شاخص صدا و سیمای مرکز استان برای تبیین دفاع مقدس را اجرای برنامه “شب‌های شیدایی” در محوطه تیپ ۴۸ فتح عنوان کرد.
آقای رئوف گفت: این برنامه یکی از بهترین برنامه‌هایی بود که در این عرصه تولید و پخش شد که مرکز کهگیلویه و بویراحمد در بین مراکز استانی برای ساخت این برنامه امتیاز خوبی کسب کرد.
ضرورت همکاری دستگاهها برای ساخت سریال و مستند‌های فاخر
وی ساخت سریال و مستند‌های فاخر در حوزه‌های مختلف را نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها دانست و افزود: خوشبختانه مجموعه اقشار بسیج تعاملات خوبی با مجموعه صداوسیمای استان دارند که ضروری است این تعاملات ادامه دار باشد.
رئوف با بیان اینکه در نظرسنجی‌ها “انیمیشن و سریال” بیشترین مخاطب را نشان می‌دهد، اضافه کرد: با هم افزایی مجموعه سپاه فتح در موضوع اردو‌های جهادی، مباحث فرهنگی و دفاع مقدس می‌توان طرح‌هایی را در قالب انیمیشن و سریال تعریف کرد و ساخت.
آمادگی صدا وسیما برای تهیه مسابقات رزمی
مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد ساخت مسابقه‌های بومی و محلی مانند “چرنگ و رچ” را از دیگر اقدامات شبکه دنا در یک سال گذشته عنوان کرد و ادامه داد: این مسابقات با استقبال خوبی مواجه شده است و حتی این آمادگی وجود دارد که به سمت ساخت مسابقات رزمی همانند “فرمانده” نیز برویم.
ساخت برنامه های تاثیر گذار نیازمند طراحی هنرمندانه است
رئوف تاثیرگذاری برنامه‌های سپاه در قاب تلویزیون را نیازمند طراحی یک نقشه راه خوب و هنرمندانه دانست و گفت: این آمادگی در معاونت‌های خبر، سیما، صدا و فضای مجازی مرکز کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که در این زمینه مشارکت کنند.
وی به ساخت برنامه در اعیاد و مناسبت شهادت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه در حوزه برگزاری برنامه‌های شهادت‌ها مشکلی وجود ندارد، اما در برگزاری اعیاد‌ها خصوصا اعیاد شعبان برگزاری جشن‌ها مغفول مانده که لازم است در این زمینه دستگاه‌ها همکاری بیشتری با صداوسیما داشته باشند تا اقدامات ماندگاری انجام شود.
باید از ظرفیت پارک ولایت بیشتر استفاده شود
مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد وجود ظرفیت‌های خدادادی مانند آب و هوا و درختان انبوه را مهمترین ظرفیت‌ها این استان نام برد و بیان کرد: پارک ولایت این ظرفیت را دارد که بتوانیم در آن مراسمات جشن را برگزار کنیم که لازمه آن پیش بینی تشکیل یک کار ویژه خاص با همکاری استانداری، شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی با صدا وسیما است.
مردم در جامعه نسبت به سپاه اعتماد و اعتقاد خاصی دارند
با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات خود همیشه عنوان می‌کنند از سپاه راضی هستم، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر جایی که لازم بوده ورود موثر داشته است.
امیر رئوف نمونه اقدامات سپاه در عرصه‌های مختلف را ورود این نهاد انقلابی به عرصه عمران و آبادانی در زلزله شهر سی سخت بیان کرد و افزود: سپاه پاسداران در دفاع مقدس، عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، آبادانی و در دفاع از انقلاب کار ویژه و خاصی انجام داده است.
آقای رئوف به هجمه‌های دشمنان علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: مردم در جامعه نسبت به سپاه اعتماد و اعتقاد خاصی دارند و  این نشات گرفته از روحیه انقلابی این نهاد است.
وی از خود گذشتگی جوانان این مرز و بوم در اوایل انقلاب و دفاع مقدس را از ویژگی مردم کهگیلویه و بویراحمد دانست و اضافه کرد: نسل جدید و جوان دفاع مقدس و حتی امام (ره) را ندیده اند و به همین علت نیاز است دستاورد‌های انقلاب در طول این چهل و سه سال انقلاب برای آنان تبیین شود.
فرمانده سپاه فتح استان هم در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیرکل صدا و سیما و کارکنان این مرکز فعالیت آنان را برای تحقق انقلاب اسلامی دانست و گفت: خداوند را شاکرم که این توفیق را داشتم تا مردم و مسئولان میلاد امام حسین (ع) را به مجموعه سپاه تبریک بگویند.
متوقع بودن مردم از سپاه از عوامل ناکار آمدی و کم کاری برخی دولت ها است
سردار حمید خرم دل با بیان اینکه خدمت سپاه به مردم باید دوچندان شود، افزود: اعتقاد من این است که هر کسی برا نظام خدمت می‌کند پاسدار انقلاب اسلامی است.
خردمدل با اشاره به اینکه سطح توقع مردم از سپاه زیاد است، ادامه داد: علت این سطح توقع در ناکار آمدی و کم کاری برخی دولت ها است و همین موضوع باعث شده که سپاه اقدامات خود را دو برابر کند.
وی همکاری با صدا و سیمای استان را مطلوب عنوان کرد و گفت: مجموعه سپاه فتح صد در صد این آمادگی را دارد تا با حوزه‌های مختلف این سازمان برنامه‌های خوبی را اجرا کند که نمونه آن محیا کردن حسینیه برای ماه رمضان برای ختم قرآن است.
آمادگی سپاه برای ساخت مستند های صدا و سیما
فرمانده سپاه فتح به ساخت فیلم و سریال در استان اشاره کرد و افزود: اگر مستند یا فیلمی هزینه آن بالا است می‌توانیم از ظرفیت‌های خوبی که در قرارگاه بقیه الله است استفاده کنیم.
سردار خردمدل با اشاره به دغدغه مدیرکل صدا و سیمای استان برای ساخت مسابقات رزمی در استان گفت: سپاه فتح دارای سالن‌های تیراندازی دیجیتال است و در حوزه رزمی نیز ظرفیت‌هایی خوبی داریم که می‌توانیم همکاری داشته باشیم.
تمجید فرماندهان سپاه نواحی کشور از گزارش های مستند خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی
وی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد را یکی از بهترین مراکز در بین مراکز استانهای جنوب دانست و افزود: در جلسه‌ای که در تهران داشتیم فرماندهان سپاه نواحی کشور از برنامه‌ها شبکه دنا و به ویژه گزارش‌های تحقیقی خوبی که توسط خبرنگار استان “آقای موسی ویسی پور” ساخته شد تعریف و تمجید کردند که این نشان می‌دهد ظرفیت‌ها و نیروی انسانی خوبی در استان داریم.
سردار خرمدل نفود خاص صدا و سیمای استان در بین مردم را از دیگر ظرفیت‌های بالقوه عنوان کرد و گفت: باید از این ظرفیت به خوبی در اعیاد شعبانیه نیز استفاده شود و سپاه فتح نیز در این ایام کار نورافشانی شهر را انجام خواهد داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت