پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اردیبهشت 1401 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 119557

به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر صورت گرفت؛دیدار و تجلیل فرماندار از فرمانده انتظامی شهرستان

به گزارش صدای جنوب وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری چرام ، ظهر امروز بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و بمنظور قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی چرام، فرماندار شهرستان به اتفاق بخشدار مرکزی با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی با سرهنگ رحیمی و مجموعه همکاران   دیدار و گفتگو کرد. فرماندار شهرستان  در این دیدار […]

به گزارش صدای جنوب وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری چرام ، ظهر امروز بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و بمنظور قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی چرام، فرماندار شهرستان به اتفاق بخشدار مرکزی با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی با سرهنگ رحیمی و مجموعه همکاران   دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان  در این دیدار ضمن تبریک عید سعید فطر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه تامین نظم و امنیت خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی ضمن برخورداری از اقتدار و صلابت مثال زدنی، همواره در کنار مردم و حافظ جان و مال مردم بوده است و برای تحقق این وظیفه سنگین و مهم با همه توان و جدیت تلاش می کند.

سید عبدالرحمان توفیقیان نقش و جایگاه نیروی انتظامی را در تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: خدمات و ماموریت های ناجا، آمیخته با اخلاق و اقتدار است و امروز پلیس ما پلیسی اخلاق مدار و مردم دار است که برای حفظ نظم و امنیت بطور شبانه روز در تلاش است.

وی افزود:ماموران جان برکف نیروی انتظامی با هوشیاری و بر اساس قانون اقدامات خود را انجام می‌دهند تا مردم همواره در آرامش زندگی کنند چراکه امنیت و آرامش در جامعه برقرار باشد.

سرهنگ رحیمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ضمن تبریک عید و خیر مقدم خد مت مهمانان با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی مانع خدمت رسانی مناسب است گفت: با توجه به توقع مردم و حجم کاری نیروی انسان کم داریم ولی از لحاظ کیفیتی با تمام تلاش کار انجام می دهند.

وی اضافه کرد :اغلب افراد نزاع های دسته جمعی و سارقان مسلح و بزرگ را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دادیم.

سرهنگ رحیمی در پایان از همکاری دادستان و فرماندار چرام تشکر کرد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت